Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دولت بايد به گونه اي برنامه ريزي کند تا بتواند به برنامه هاي خود در زمينه مسکن جامه عمل بپوشاند و همزمان با رونق قيمت مسکن از افزايش افسارگسيخته قيمت مسکن جلوگيري نمايد.
قرجه طيار نماينده مردم گنبد کاووس در مجلس شوراي اسلامي در ارزيابي خود از آخرين وضعيت بازار مسکن به خبرنگار اقتصادي آريا گفت: در حال حاضر بنده هيچ دليل مبني بر اينکه مسکن در حال خروج از رکود است، نمي بينم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نيمه دوم سال نيز تغييراتي در بازار مسکن شاهد نخواهيم بود مگر اينکه در اين زمينه اقدامات اساسي صورت گيرد که در بازار مسکن رونق و تحرک ايجاد کند. همچنين اگر شرايط اقتصادي در ساير زمينه ها مانند توليد ، صادرات و ... بهبود يابد، حوزه مسکن نيز از اين قاعده مستثني نخواهد بود .
طيار عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پاسخ به اين سئوال خبرنگار آريا مبني بر اينکه دولت بايد چه سياست هايي براي خروج مسکن از رکود اتخاذ نمايد؟، گفت: سياست دولت در بخش مسکن بايد به گونه اي باشد که نظارت خود را در اين بخش افزايش دهد و اين بدين معني است که دولت بايد به گونه اي برنامه ريزي کند تا بتواند به برنامه هاي خود در زمينه مسکن جامه عمل بپوشاند و همزمان با رونق قيمت مسکن از افزايش افسارگسيخته قيمت مسکن جلوگيري نمايد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!