Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های صوفی‌چای و قوبی‌چای ضمن اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه تعداد زیادی منزل مسکونی در حریم و بستر این رودخانه‌ها بصورت غیر مجاز احداث شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد 8 واحد مسکونی در بستر رودخانه‌ها باقی مانده است که پرونده قضایی تشکیل و به محض صدور حکم این اماکن تخریب و انهار پاکسازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از مدیران ادارات خدمات‌رسان به علت واگذاری خدماتی از قبیل انشعابات آب، برق، گاز و تلفن به این اماکن تصریح کرد: به دلیل عدم نظارت شهرداری این اماکن بدون دریافت مجوز ساخت، احداث شده‌اند که واگذاری خدمات نیز باعث ایجاد حق در ساکنان آنها شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس از لایروبی و بازگشایی 38 کیلومتر از انهار دائمی این شهرستان خبر داد و افزود: برای این منظور 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرج‌اللهی خاطرنشان کرد: برای باقی مانده مسیر رودخانه‌ها امسال نیز 2 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است.

وی از رودخانه‌های صوفی‌چای و قوبی‌چای به عنوان مهمترین رودخانه‌های استان آذربایجان‌شرقی نام برد و گفت: این رودخانه‌ها دارای 85 هزار هکتار اراضی پایاب هستند که نقش عمده‌ای در رونق کشاورزی منطقه دارند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است