Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-04@18:33:37 GMT

حادثه اسید پاشی در شاهرود ۲ نفر مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۸۶۳۱

حادثه اسید پاشی در شاهرود ۲ نفر مصدوم داشت


شاهرود - فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از مصدومیت دو عضو یک خانواده در اسید پاشی روستای قلعه آقا عبدالله در ۱۹کیلومتری شامل شاهرود خبر داد.

سردار روح الامین قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید بروز حادثه اسید پاشی در بخش بسطام شاهرود، تاکید کرد: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت که یکی از آنها برای درمان سرپایی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود و دیگری به علت جراحات وارده به بیمارستان سوانح سوختگی ساری اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه فردی ناشناس با حضور در منزل مردی ۷۸ ساله ظرفی با مقداری اسید روی دختر و همسر وی ریخته و متواری شد.

فرمانده نیروی انتظامی ستان سمنان تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد شنبه در بدو اطلاع رسانی به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰، در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شاهرود قرار گرفت و با واکنشی سریع، مظنون این حادثه دستگیر شد.

قاسمی همچنین با بیان اینکه علت این حادثه در مراحل بعدی تحقیقات مشخص خواهد شد، درباره هویت مصدومان، گفت: در این حادثه یک پیرمرد ۷۰ساله از ناحیه شکم مورد سوختگی قرار گرفته و همچنین یک دختر جوان ۲۳ ساله که این دختر جوان برای ادامه درمان به ساری منتقل شد.

وی با تاکید بر اینکه ناجا در برخورد با چنین حوادثی که جنبه خشونت دارند، بدون هیچ مماشاتی رفتار خواهد کرد، افزود: ساعتی قبل با تلاش مستمر ماموران پلیس مردی جوان با عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر و انجام تحقیقات تخصصی از وی همچنان ادامه دارد.

پیش از آن منابع محلی از مصدومیت هر چهار عضو یک خانواده خبر دادند که این خبر مورد تائید نیروی انتظامی شهرستان شاهرورد قرار نگرفت.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت