Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ پس از تصویب واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم فوتسال شهرداری ساوه به سن ایچ این شهر و پس از بررسی این تصمیم در فرمانداری، مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر واگذاری امتیاز تیم فوتسال شهرداری ساوه به سن ایچ، توسط کمیته انطباق شهرستان لغو شد.

محمد بهاروند افزود: در این صورت امتیاز این تیم برای شهرداری محفوظ بوده و برند فعلی تیم حفظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تمرین بازیکنان این تیم به زودی از سرگرفته می شود و فرمانداری نیز هرگونه حمایت مورد نیاز برای حضور موفق و درخشان این تیم در لیگ برتر فوتسال را در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی حضور قدرتمند تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر مورد حمایت مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان است.

بهاروند افزود: شهرداری نیز موظف است برای تیم داری فوتسال هدفمند و با برنامه سرمایه گذاری و با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را در این راستا هدایتگری کند.

وی با اشاره به موفقیت های این تیم لیگ برتر در سال های گذشته بیان کرد: فرمانداری نیز از این تیم حمایت می کند چرا که جوانان پیشرو و پیشتاز هستند و آینده جامعه متعلق به این قشر است.

گفتنی است هفته جاری واگذاری امتیاز باشگاه فوتسال شهرداری ساوه به سن ایچ در صحن علنی شورای شهر تصویب و دلیل آن کاهش بودجه امسال شهرداری عنوان شد.

ماههای گذشته نیز فرمانداری ساوه اعلام کرده بود وزارت کشور در نامه‌ای به شهرداری ها ابلاغ کرده که حق تیمداری ندارند و احتمال انحلال تیم فوتسال وجود داشت که با بررسی های انجام شده و جلسه نهایی کمیته انطباق شهرستان، حضور تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر بلامانع اعلام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است