Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@07:39:48 GMT

اظهارات علوی درباره تعداد شهدای وزارت اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۹۷۹۷

اظهارات علوی درباره تعداد شهدای وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: تا زمانی که در کوچه ها و خیابان های شهرهای کشورمان بوی شهادت جاری و ساری است، مردم ایران اسلامی روی اسارت را نخواهند دید. به گزارش جماران،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) در رشت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون وزارت اطلاعات بیش از 200 شهید، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طول چهار سال خدمت بنده در وزارت اطلاعات، شهید عشوری، اولین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند. وزیر اطلاعات اضافه کرد: شهید عشوری، بعد از ضربه زدن به بیش از 120 تیم تروریستی، در مصاف با تروریست ها تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد. حجت الاسلام علوی با یادآوری این فرموده امام راحل که دعا کردند خدایا درب شهادت را به روی ملت ما نبند، گفت: وقتی خون شهید و شهادت در رگ های جامعه اسلامی به جریان می افتد؛ حیات، پویایی، عزت، شکوه و سربلندی به جامعه ما هدیه می کند. وی خاطرنشان کرد: ما شهدایمان را از دست نداده ایم، بلکه شهیدان ما ماندگار شدند و ماییم که باید راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم. وی به خانواده شهید عشوری تبریک و تسلیت گفت و افزود: تبریک می گویم در این شرایط فرزندی غیور از دیار میرزا کوچک خان را تقدیم این انقلاب کرده اند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ هزار و ۴۱۴ شهید؛ نتیجه ۱۷۲ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه

وزارت بهداشت غزه در صد و هفتاد و دومین روز جنگ از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۳۲ هزار ۴۱۴ نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته هشت جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۸۱ نفر شد و ۹۳ زخمی نیز برجای گذاشت.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی گفت که با احتساب شهدای جدید شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تا به امروز به ۳۲ هزار و ۴۱۴ نفر افزایش یافته است.

القدره در ادامه آخرین آمار مجروحان این تجاوزات را ۷۴ هزار و ۷۸۷ نفر اعلام کرد.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • ۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • ۳۲ هزار و ۴۱۴ شهید؛ نتیجه ۱۷۲ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • افزایش تعداد شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۴۱۴ تن
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم