Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - استاندار همدان گفت: شهردار و شورای شهر فعلی و بعدی چوب لای چرخ سرمایه گذار و پیمانکار پروژه میدان میوه و تره بار شهر همدان نگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیکبخت پیش از ظهر شنبه در بازدید از پروژه میدان میوه و تره بار شهر همدان با بیان اینکه باید فکری برای سبزی کاری استان همدان شود تا وضعیت از آلودگی خارج شود، گفت: امور آب، جهاد کشاورزی و استانداری باید در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت در زمان تحویل، مشکلات فراوانی داشت و این ۴ سال زحمت کشیده شد تا ماشین به دره افتاده توسعه را بیرون آورده و بر روی ریل قرار دهند، گفت: انتخابات تمام شده و اکنون زمان کار، رفاقت و توسعه است.

نیکبخت با تاکید بر اینکه فضا برای کار مهیاتر شده است، گفت: اعتبارات نفت استان سه برابر شده و امسال از محل اعتبارات توازن به استان همدان اعتبار داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید آرزوی مردم همدان درباره قطار را تحقق بخشید، گفت: اجرای راه آهن همدان کار دولت بود.

استاندار همدان با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان همدان و اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به راه آهن، باعث تکمیل این پروژه شد، گفت: اعتبارات سفر دریافت و برای راه آهن نیز بیش از ۱۰۰ میلیاردتومان اضافه دریافت شد که دستور رئیس جمهور بود.

وی با بیان اینکه قطار افتتاح شد اما برای مسافرگیری باید زیرساخت، ریل را تحویل راه آهن بدهد، گفت: قطار برای همدان مزیتهای فراوانی دارد و ادامه آن به سنندج می رود.

نیکبخت با بیان اینکه با راه آهن باید مذاکره کنیم و در هزینه نیز مقداری کمک کنیم تا در اینجا ایستگاهی ساخته شود، گفت: پروژه میدان میوه و تره بار شهر همدان از محل همایش سرمایه گذاری در استان همدان محقق و در سفر رئیس جمهور نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار همدان با بیان اینکه سرمایه گذار و پیمانکار خوبی که بهترین کارها را در برخی استانها انجام داده برای این طرح انتخاب شده و کار شروع شد، گفت: باید سرعت عمل داشت.

وی درخواست کرد: شهردار و شورای شهر فعلی و بعدی همدان، چوب لای چرخ سرمایه گذار و پیمانکار نگذارند.

وی با بیان اینکه تا روزی که در استان همدان هستم دوست دارم بیشترین حمایت را از این پروژه داشته باشیم، گفت: این پروژه کارکرد منطقه ای دارد و می تواند صادرات کشور را با لحاظ کردن شرایط بسته بندی و موارد دیگر ارتقا بخشد.

نیکبخت گفت: میدان میوه و تره بار شهر همدان می تواند به یک مرکز مبادلات میوه و تره بار در کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در اینجا سرمایه گذاری خوبی انجام می دهد و همه باید همکاری کنیم، گفت: تا کنون هر پروژه ای داشته ایم که نیاز به خدمات دستگاه های خدمات رسان داشته، خیلی خوب همکاری کردند و پروژه باید در زمان افتتاح از همه خدمات بهره مند باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار فرماندار فردوس و شهردار و اعضای شورای اسلامی اسلامیه، آب و هوای مطلوب باغشهر اسلامیه را یک ظرفیت مهم خواند و گفت: از این ظرفیت بسیار ارزشمند باید در زمینه تقویت گردشگری باغشهر اسلامیه استفاده شود. 

او سرمایه گذاری شهرداری در این زمینه را ضروری خواند و افزود: ورود به‌ این موضوع می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بینجامد.

به گفته قناعت درآمد پایدار شهرداری در توسعه خدمات شهری و جلب رضایت مردم بسیار مؤثر است و با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرداری‌ها به ویژه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کار دولت، تسهیل شرایط است و آنچه حرکت‌های جهشی و توسعه‌ای را رقم می‌زند، جذب سرمایه گذار است.

بیشتر بخوانید

ثروت افزایی در کشور با توسعه پایدار معادن

 او با بیان اینکه شهرداری باید برای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی ویژه داشته باشد، ایجاد پارک خطی را از طرح‌هایی عنوان کرد که می‌تواند با سرمایه گذاری شهرداری و جذب سرمایه گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.

براساس اطلاعات ارائه شده در این جلسه، شهرداری اسلامیه از شهرداری‌های برتر استان در جریان تولید درآمد‌های کوششی است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار