Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح نسخه‌های شفابخش رمضان ۲ با همکاری بنیاد بیماری‌های نادر ایران و تولیت امامزاده صالح (ع) از نیمه دوم رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در حال اجراست.

به گزارش ایسنا، این طرح سال گذشته نیز اجرا شد که طی آن حدود ۵۰۰۰ بیمار ویزیت شدند و آزمون‌های تصویربرداری در مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران روی آن‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکیبا پردل - مدیر روابط عمومی این بنیاد درباره جزییات طرح نسخه‌های شفابخش رمضان گفت:هدف اصلی ما از اجرای این طرح انجام آزمون‌های غربالگری و تشخیصی مانند سنجش تراکم استخوان، سونوگرافی و فشارخون برای عمومشهروندان است. در این طرح ۱۵ روزه مراجعان می‌توانند در صحن امامزاده صالح (ع) نزد پزشکان متخصص زنان و زایمان، عفونی و داخلی، ماما، اعصاب و روان و عمومی ویزیت شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر، به گفته وی هزینه دریافت این خدمات و همچنین استفاده از خدمات مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان رایگان است.

علی داودیان - مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر نیز در این خصوص گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های ژنتیکی و نادر، تشخیص زود هنگام و کنترل آنها است و هدف ما از اجرای چنین طرح‌هایی کمک به قشر کم درآمد جامعه برای جلوگیری از بروز بیماری است. یکی از فواید این طرح استفاده از فضای معنوی ساعات نزدیک افطار در امامزاده صالح (ع) است که زائرین حرم مطهر نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام آبادان بازگشایی شد

تین نیوز

فرماندار شادگان با اشاره به یکطرفه شدن محور بندر امام آبادان، از بازگشایی این محور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جمال صالح زاده با اشاره به بسته شدن محور بندر امام آبادان به دلیل بارندگی شدید و طوفان اظهار کرد: محور بندر امام آبادان که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

صالح زاده ادامه داد: در حال حاضر تردد در این محور برقرار و شرایط کاملا عادی است.

وی با اشاره به دلیل مسدود شدن این محور، عنوان کرد: با توجه به طوفانی که منجر به سقوط دکل های برق شده بود، پلیس راه محور را یکطرفه کرده بود که پس از جا به جایی دکل ها، شرایط تردد به حالت عادی بازگشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دم گیلاس ؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند