Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزشنبه ایرنا ازستاد مبارزه با مواد مخدر، اسداله هادی‌ نژاد اظهارداشت: ازمجموع این کشفیات بیشترین حجم مواد مکشوفه از نوع تریاک به میزان 12 هزار و 141 کیلوگرم بوده است که 91 درصد از مجموع کشفیات را شامل می‌ شود.
وی افزود: دراین مدت نیزیک هزار و 71 کیلوگرم حشیش، 20 کیلوگرم هروئین و‏‏ 14 کیلوگرم شیشه ‏‏و 88 کیلوگرم سایرمواد کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با موادمخدربا بیان اینکه این میزان از کشفیات در دو هزار و 171 ‏فقره عملیات انجام شده است، گفت: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره حدود 6،1 کیلوگرم به ازای هرعملیات بوده است.
هادی ‌نژاد ادامه داد: در این مدت 64 هزار و 80 عدد قرص روانگردان در سطح کشور کشف شده که بیشترین تعداد با 30 هزار عدد مربوط به استان سیستان و بلوچستان و پس از آن 29 هزار و 244 عدد در استان آذربایجان غربی است.
وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 85 درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به شش استان کشور است، تصریح کرد: بیشترین حجم کشفیات با چهار هزار و 86 کیلوگرم مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که معادل 30،6 درصد کشفیات کشور است و استان ‌های کرمان، هرمزگان، فارس، تهران و اصفهان به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
معاون دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: همچنین در این مدت ‏169 دستگاه خودرو، 44 دستگاه موتور سیکلت و 4 قبضه سلاح‏ و 674 دستگاه تلفن ‏توقیف شد.
هادی نژاد گفت: درمدت یادشده و در اجرای عملیات پاکسازی مناطق آلوده درسطح استان ‌های کشور210 قاچاقچی، 3186 توزیع‌کننده و خرده‌فروش و سه هزار و 408 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.
اجتمام *1724* 7268
تنظیم کننده: مهناز بیرانوند * انتشار: حسین فتح الهی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه