Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@20:56:29 GMT

«بادیگارد»به جشنواره فیلم وین راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۱۷۶۲

«بادیگارد»به جشنواره فیلم وین راه یافت

فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم وین راه یافت.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «بادیگارد» که پیش‌ از این نامزد عنوان جایزه اصلی سه رشته در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شده بود، در بخش بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم وین نیز پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین‌المللی فیلم وین از 3 تا 7 جولای برابر با 12 تا 16 تیرماه در این شهر برگزار می شود و برنامه نمایش فیلم سینمایی «بادیگارد» نیز ساعت 20:15 روز چهارم جولای خواهد بود.
«بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه‌کنندگی احسان محمدحسنی یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

این فیلم درباره بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسئولان بلندپایه کشور را برعهده دارد، حیدر شخصیت آرمان‌گرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی و فرهاد قائمیان دراین فیلم ایفای نقش می کنند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود

پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها»، از تولیدات مرکز پویانمایی صبا، به همت اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها» به کارگردانی حسین صفارزادگان با تکنیک کات اوت و برای گروه سنی خردسال تولید شده است.

سی‌ام‌اس فعالیت خود را از سال ۱۹۵۹ آغاز کرده است. موسسان آن دکتر جاگدیش گاندی و دکتر بهارتی گاندی با الهام از آموزه‌های مهاتما گاندی این بنیاد را ایجاد کردند تا با شعار «درود بر جهان»، شوق و امید در دل کودکان تقویت شود.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس نیز در تلاش است از طریق طیف کاملی از فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه، پویانمایی‌های بلند، پویانمایی‌های کوتاه و مستند که با هدف سرگرمی از سرتاسر جهان تهیه شده‌اند، محتوای مناسبی را به نمایش بگذارد که معرف ارزش‌های اخلاقی و دیدگاه جهانی باشند.

این جشنواره از ۱۵ الی ۲۱ آوریل (۲۷ فروردین ـ ۲ اردیبهشت) در شهر لاکناو هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند