Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،مصطفی دانشفر مسئول روابط عمومی معاونت جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو بافارسبیان داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی جهادگران تا پایان خردادماه تمدید شد.

وی ادامه داد: این جشنواره شامل یخش‌هایپژوهش،اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.jdgn.irمراجعه کنند.

انتهای پیام/


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است

رییس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۳۰۰ طرح عام‌‌المنفعه به همت جهادگران بسیج سازندگی استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور عصر پنجشنبه در نشست جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی با امام جمعه اردبیل، اظهار داشت: بیشترین تلاش جهادگران در راستای محرومیت زدایی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و خدماتی با محوریت روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان است که بخشی از این طرح‌ها امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به همت بسیج سازندگی استان و آبفا آبرسانی به 454 روستای استان در حال اجرا است که بیش از نیمی از این طرح‌ها تاکنون به سرانجام رسیده و امسال شاهد بهره‌برداری از این طرح‌های اجرایی خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع آبی و در پیش بودن فصل گرما تلاش مؤثر بر این است تا آبرسانی به روستاها با محوریت مجتمع‌های آبرسانی و تک روستایی به عنوان اولویت مهم و ارزشمند مورد توجه قرار گیرد.

نوظهور به احداث 500 واحد مسکن روستایی به همت کمیته امداد و سایر نهادهای انقلابی اشاره کرد و افزود: بیشترین تلاش مؤثر در احداث این واحدها با همت و پیگیری جهادگران بوده تا هر چه سریعتر این واحدها تکمیل و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 17 مدرسه و واحد آموزشی نیز در مناطق محروم و پرجمعیت دانش‌آموزی در حال احداث است که تعدادی از این طرح‌ها تا مهرماه امسال آماده تکمیل و واگذاری به آموزش و پرورش خواهد بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل احداث 300 طرح عام‌المنفعه شامل خانه عالم، مسجد و طرح‌های عمرانی و خدماتی یادآور شد و اضافه کرد: جهادگران همت راستینی را به کار گرفتند تا این طرح‌ها با منافع عمومی و فراگیر در سریعترین زمان به بهره‌برداری برسد تا اهالی شهرها و روستاها از آنها بهره‌مند شوند.

نوظهور با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیان کرد: در گرامیداشت این هفته 25 واحد مسکن محرومان به بهره‌برداری رسیده و عملیات آسفالت‌ریزی 10 کیلومتر راه روستایی نیز تکمیل و آماده افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح طرح آبرسانی به 6 روستا در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی خبر داد و یادآور شد: آبرسانی به شهر مغانسر نیز به همت جهادگران بسیجی به سرانجام رسیده و شاهد بهره‌مندی ساکنان این شهر از آب پایدار و سالم و بهداشتی خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جهادگران در عرصه‌های مختلف از واکسیناسیون دام گرفته تا توزیع دارو و توانمندسازی گروه‌های اشتغال‌آفرین وارد کارزار شدند تا به اشکال مختلف زمینه و بستر محرومیت‌‌زدایی را به عنوان مقصد و نیت نهایی به انجام برسانند.

نوظهور شاکله بسیج سازندگی را شاکله خدمت‌رسانی بی‌منت با اهداف فراگیر عام‌المنفعه اعلام کرد و گفت: بدون هیچ چشم‌داشت و تمنایی جهادگران شبانه‌روز در گروه‌ها و صنوف مختلف سعی می‌کنند تا سنگر خدمت‌رسانی را خالی نگذاشته و در این مسیر گام‌های جدی را بردارند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از جهادگران عرصه سازندگی در سطح استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403