Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خوزستان با اشاره به تشکیل گروه کارشناسی شامل اعضایکارگروه ساماندهی سواحل و بنادر خوزستان، گفت: این گروه به تناسب کار و وظایف مرتبط می‌توانند نظر دهند که آیا اسکله‌ها به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، فرامند هاشمی‌زاده امروز در جلسه کارگروه ساماندهی سواحل و بنادر خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه دولت درباره مرزهای دریایی خوزستان در قالب طرح ساماندهی سواحل دریا، اظهار داشت: این مصوبه شامل مرزهای خوزستان از دریای خلیج فارس تا سواحل مکران و تا سیستان و بلوچستان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی در کشور درباره ساماندهی، مطالعه، اشتغال، روابط مردم با ساحل و تعریف‌های مکرر مردم نسبت به فعالیت‌های دریایی، گفت: در این کارگروه سیاست‌گذاری انجام می‌شود و در استان‌های ساحلی به ریاست استاندار استان و اعضای مربوطه تشکیل شده است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری دومین جلسه کارگروه ساماندهی سواحل و بنادر خوزستان طی امروز، عنوان کرد: این جلسه برای هماهنگی میان اسکله‌های فعال و غیرفعال، اسکله‌های متروکه، نحوه استفاده از آنها و فعال کردن این اسکله‌ها برای اشتغال و مسائل جنبی و جلوگیری از سوء استفاده‌های همانند قاچاق تشکیل شد.

وی با اشاره به تشکیل گروه کارشناسی شامل اعضایکارگروه ساماندهی سواحل و بنادر خوزستان، گفت: این گروه به تناسب کار و وظایف مرتبط می‌توانند نظر دهند که آیا اسکله‌ها به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر؟

هاشمی‌زاده با اشاره به وجود 7 اسکله فعال غیرمجاز در استان خوزستان، عنوان کرد:گروه کارشناسی شامل اعضایکارگروه ساماندهی سواحل و بنادر خوزستان مالکیت و نوعاین اسکله‌ها را نخست مشخص می‌کند و در ادامه اسکله‌های که می‌شود با تعیین مالک فعالیت کرد اقدام خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: بسیاری از اسکله‌های موجود در استان خوزستان همانند اسکله‌های آبگیری تاسیسات آب کاربردی هستند؛ اسکله‌های تجاری با استفاده کشتیرانی برای اشتغال و مسائل جنبی بنا شد که تکلیف آنها مشخص شود و برای اسکله‌های فاقد مجوزاقدام لازم شود.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم