Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سال 84 بود که رئیس هیأت هندبال ساوه هنگامی‌که قصد حضور در رقابت‌های هندبال را داشت، در یک سانحه رانندگی قطع نخاع شد و اکنون سال‌هاست که هیأت هندبال ساوه را بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای مدیریت می‌کند.

محمدرضا بلالی که به نوعی یکی از ورزشی‌ترین افرادی است که در شهرستان ساوه زندگی می‌کند، 12 سال است که به طرزی منحصربه‌فرد هیأت هندبال شهرستان ساوه را اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلالی 52 سال سن دارد و دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی است، در سال 1384 طی سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شد، اما با این وجود همچنان از ورزش جدا نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.

خبرنگار فارس پیرامون نحوه اداره هیأت با وی به گفت‌وگو پرداخته که در ادامه می‌خوانید.

فارس: چه سالی دچار سانحه رانندگی شدید؟

بلالی: سال 84 هنگامی‌که قصد حضور در یک مسابقه هندبال خارج از شهر را داشتم، در مسیر راه دچار سانحه رانندگی شده و بر اثر آن قطع نخاع شدم.

فارس: آقای بلالی چند سال است در هیأت هندبال فعالیت دارید؟

بلالی: از سال 1367 به عنوان رئیس در هیأت هندبال شهرستان ساوه مشغول به فعالیت هستم و با وجود اینکه سال 84 در سانحه تصادف دچار قطع نخاع گردنی شدم، اما سال‌هاست دفتر کارم را در منزل ایجاد و کارهای مربوط به هیأت را در منزل با همکاری همسر فداکارم پیگیری می‌کنم.

فارس: چه کسانی شما را در پیشبرد امور هیأت کمک می‌کنند؟

بلالی: در این مدت سعید میرزاخانی دبیر هیأت و جواد علیشاهی مربی فعال هندبال ساوه بسیاری از فعالیت‌های مربوط به هیأت را با نظارت بنده انجام می‌دهند تا کار هیأت هندبال ساوه با وجود این محدودیت نیز پیش برود.

فارس: کار کردن با این شرایط برای شما سخت نیست؟

بلالی:سال‌ها است منتظر این هستم که فردی برای ریاست هیأت پا پیش بگذارد تا این سمت را به او واگذار کنم، در طول این سال‌ها همواره از حضور افراد دیگر برای ریاست هیأت استقبال کرده‌ام، اما متأسفانه یا به دلیل پیشکسوت بودن بنده و یا به هر دلیل دیگر کسی حاضر نیست ریاست هیأت را بر عهده بگیرد.

فارس: در چه رشته‌های دیگری فعالیت دارید؟

بلالی:حضورم در ورزش منحصراً در هندبال نیست، به عنوان داور ملی و مدرس تنیس روی میز و داور بین‌المللی دو و میدانی جانبازان نیز فعالیت دارم.

فارس: از انجام فعالیت ورزشی با این شرایط خسته نمی‌شوید؟

بلالی:هرگز، این حادثه ذره‌ای از علاقه من به ورزش نکاسته است، همچنان با قدرت به کار خود در هیأت هندبال ادامه می‌دهم.

همواره به افراد معلول و جانباز نیز توصیه می‌کنم اجازه ندهند معلولیت موجب محدودیت آنها شده و آنها را اسیر خود کند.

فارس: سخن پایانی؟

بلالی: نباید تجربیات گرانقدر پیشکسوتان در ورزش به دست فراموشی سپرده شود و امیدواریم در ورزش شاهدبهره‌برداری هرچه بهتر جوانان از تجربیات این عزیزان باشیم و علاوه بر آن شان و جایگاه این افراد که حق زیادی به گردن ورزش دارند، حفظ شود.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت پذیری و دلسوزی تمامی دست اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها، احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

کد خبر 6086396 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس