Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: امیر قلعه‌نویی در باشگاه‌هایی که بازی و مربیگری کرده است به گردن فوتبال باشگاهی و حتی فوتبال ملی ما حق دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ هفدهم با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین اظهار کرد: اگر امروز کشتی ورزش ذوب‌آهن به خوبی در حال حرکت است به پشتوانه فردی مانند احمد صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن است که خود بنیانگذار ورزش حرفه‌ای در ذوب‌آهن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاهرخ شهنازی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک دین بزرگی بر گردن ورزش کشور در سه دهه اخیر داشته است. امروز من افتخار دارم که به عنوان یک سرباز زیر پرچم ورزش ذوب‌آهن خدمت می‌کنم.


آذری ادامه داد: امیر قلعه‌نویی در باشگاه‌هایی که بازی و مربیگری کرده است به گردن فوتبال باشگاهی و حتی فوتبال ملی ما حق دارد.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن از بدو فعالیت خود در رشته‌های مختلف ورزشی، مربیان زیادی را به خدمت گرفته است. با توجه به وضعیت خاص و حساسیت‌های ویژه‌ای که ورزش فوتبال در ایران و جهان دارد، احساس کردیم که تیم فوتبال ذوب‌آهن نیاز به یک فرمانده مقتدر دارد تا موفقیت‌هایی که در طول تاریخ فوتبال این باشگاه به دست آمده را تکمیل کند، بنابراین با درایت اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن دست به انتخابی زدیم که فکر می‌کنم اصلح‌ترین فرد برای سکان‌داری این مجموعه انتخاب شد.


آذری با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی نامی شناخته‌شده در فوتبال ایران است اظهار کرد: به قلعه‌نویی و همکارانش خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم با درایت این مرد فوتبال بلد که با فوتبال به صورت علمی و تجربی آشنا است، بتوانیم افتخارات زیادی را به کلکسیون افتخارات فوتبال ذوب‌آهن اضافه کنیم.

ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی(سرمربی) سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی