Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز مهریز افزود: در ادارات و مجتمع های بین راهی و رستوران ها باید سعی شود بهترین مکان به محل برگزاری نماز جماعت اختصاص یابد.
وی ادامه داد: برای دعوت مردم برای اقامه به نماز ، اول باید زمینه های مناسب این کار توسط مردم و مسئولان اجرایی فراهم شود و عمل فرهنگ سازی آن با قوت و قوت در دستور فعالیت همگان قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه مهریز اظهار داشت: برگزاری جلسات در خصوص نماز که فقط جنبه تشریفاتی داشته باشد ارزش زیادی ندارد و باید به طور جد موضوع اقامه نماز ، این رکن مهم و اساسی اسلام در ادارات و دستگاه های شهرستان در حوزه شهری و روستایی پیگیری شود.
محی الدینی گفت: باید مسئولان اجرایی در دستگاه های مختلف در این خصوص به ارائه گزارش عملکرد بپردازند تا مشکلات و نواقص پیش رو در خصوص اقامه نماز دقیق مشخص و رفع شود.
وی گفت: در برنامه های آینده قصد داریم نسبت به گرایش مردم شهرستان به ویژه جوانان به موضوع فرهنگ نماز و جوانگرایی در مساجد و نماز جمعه به عنوان موذن ، مکبر و مسئول امور اجرایی توجه ویژه ای صورت گیرد.
امام جمعه مهریز با اشاره به طرحی که با همکاری دفتر امام جمعه و اداره آموزش و پرورش در راستای تشویق دانش آموزان به اقامه نماز قرار است اجرا شود گفت: به دانش آموزانی که در نماز جماعت و جمعه شرکت می کنند کارت هایی ارائه می شود و از آنها تجلیل بعمل می آید.
همچنین فرماندار مهریز گفت: روند اقامه نماز در ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رو به رشد است و وظیفه ماست که شرایط را برای شهروندان و مسافران برای اقامه نماز جماعت فراهم کنیم.
سید محمد رستگاری گفت: باید مساجد بین راهی و در روستاهای ییلاقی شهرستان مانند میانکوه و تنگچنار و نیز مساجد تفرجگاه های مهریز احیا و تجهیز شوند و تمام شرایط لازم برای اقامه نماز در این اماکن مهیا شود.
وی با بیان اینکه گرایش به فریضه نماز به ویژه در بین نوجوانان و جوانان به همت همگانی تمام دستگاه ها نیازمند است تاکید کرد: هر چند در بافت دینی و مذهبی این شهرستان روح معنویت موج می زند اما می بایست برای ترویج فرهنگ نماز تلاش مضاعف صورت گیرد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد