Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@11:15:35 GMT

طراحی دستگاه جدید «آتاری» برای زنده کردن خاطره‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۳۷۷۶

طراحی دستگاه جدید «آتاری» برای زنده کردن خاطره‌ها

به گزارش خبرنگار «پارسینه»، فِرد چِسنایس، مدیر عامل شرکت آتاری، در گفتگو با گیمزبیت تایید کرد که شرکتش در حال کار بر روی یک کنسول بازی جدید است.

به نظر می رسد که این شرکت نیویورکی روی محبوبیت گذشته حساب کرده است و قصد دارد راهی را که نینتدو رفت پیش بگیرد.

هفته گذشته آتاری آزمایش ها بر روی محصول جدیدش را که «آتاری باکس» خوانده می شود آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیویی که از این دستگاه در یک وبسایت غیرمرتبط با آتاری منتشر شده بود برخی از سخت افزارهای آن را نشان می داد، اما بسیاری از افراد فکر می کردند که این ویدیو جعلی است.

در ویدیوی 20 ثانیه ای منتشر شده، دستگاه جدید با روکشی از چوب نشان داده شد که بسیار شبیه دستگاه کلاسیک آن، یعنی آتاری 2600 است.

مدیرعامل آتاری از ارائه اطلاعات بیشتر درباره کنسول تازه این شرکت خودداری کرد، اما گفت که بر پایه فناوری رایانه ای است. او گفت آتاری همچنان بر روی طراحی ظاهری دستگاهش کار می کند و در آینده آن را به نمایش خواهد گذاشت.

او گفت احیای آتاری در حال انجام است. شرکت آتاری در سال 2013 برای حمایت از ورشکستگی ثبت نام کرده بود اما چسنایس آن را خرید و اکنون وعده داده است که آتاری را دوباره بزرگ کند. این شرکت در حال حاضر به سوددهی رسیده است و در ساخت بازی های موبایلی فعالیت می کند.


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 جواد رضویان در گفتگو با مهران غفوریان خاطره‌ای مشترک از او و رضا عطاران تعریف کرد که به درگیری رضا عطاران با مهران غفوریان بر سر اجرای دیالوگ‌ها اشاره داشت. این خاطره بامزه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • فناوری مشاهده درون سلول‌های سرطانی ابداع شد
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید