Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-19@03:50:16 GMT

پایان گروگان گیری کودک 5 ساله در برازجان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۳۸۹۵

پایان گروگان گیری کودک 5 ساله در برازجان +عکس

در یک عملیات حساب شده پلیسی دو فرد گروگانگیر که کودک ۵ ساله‌ای را برای اخاذی گروگان گرفته بودند دستگیر و کودک آزاد شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات حساب شده پلیسی دو فرد گروگانگیر که کودک ۵ ساله‌ای را برای اخاذی گروگان گرفته بودند دستگیر و کودک آزاد شد.

به گزارش جنوب نیوز، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: بامداد ۲۵ خرداد فردی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس و از مفقودی پسربچه ۵ ساله اش در شهر" برازجان" خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: با حضور پلیس در منزل فرد تماس گیرنده مشخص شد"سیف اله" ۵ ساله فرزندیک تبعه افغانستان ساعتی قبل از منزل خارج و هنوز برنگشته است.

سردار عباس زاده تصریح کرد: پرونده‌ای در پلیس آگاهی" دشتستان" تشکیل و کاراگاهان بررسی احتمالات و ابعاد مختلف حادثه را شروع کردند تا اینکه ساعتی بعد پدر کودک به پلیس گفت: فردی در تماس با وی از گروگان گرفتن پسرش خبرداده و گفته برای آزادی وی مبلغ یکصد میلیون تومان باید پرداخت کنند.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه اقدامات اطلاعاتی، روانی و عملیاتی پلیس با کشف سرنخ‌های جدید موجب شناسایی و غافلگیری کودک ربایان شده بود خاطرنشان کرد: نهایتا در یک عملیات کاملا حساب شده و هماهنگ آدم ربایان در آخرین تماس خود با پدر کودک ربوده شده در حال مکالمه در شهر برازجان در محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد:متهمان دستگیر شده به هویت" م، س" و"ح، م" ضمن اعتراف به کودک ربایی علت آن را اخاذی از پدر کودک عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محل اختفای کودک ربوده شده نیز در یکی از شهرهای اطراف برازجان شناسایی، در حالی که دست و پای وی به شکل خشنی بسته شده بود، آزاد، صحیح و سالم به خانواده اش تحویل داده شد و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.






منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:مادر و کودک نورآبادی به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان باختند.
محسن آدینه وند افزود:در این حادثه پس از  اعلام کاز گرفتگی  یک مادر ۴۰ ساله و کودک چهار ساله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مادر و فرزند فوت شده را به بیمارستان ابن سینا نورآباد منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ببینید | ثانیه‌های نفس‌گیر احیاءِ کودک هفت ساله توسط اورژانس ورسک
  • دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد
  • دعانویس و کلاهبردار سیرجانی دستگیر شد
  • پایان گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند پرداخت عیدانه ریاست جمهوری / مسدود شدن ۴۱۰ حساب بانکی از مجرمان سایبری