Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@23:47:29 GMT

نجات عجیب راننده درسقوط نیسان وانت به کانال آب + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۴۳۹۳

رویداد۲۴-یک نیسان در کانال انتقال آب ورامین سقوط کرد.دشت ورامین با بیش از یکصد هزار هکتار اراضی قابل کشت با بهره گیری از کانال انتقال آب اصلی که از شمال ورامین به سمت مناطق پائین دستی جنوب کشیده شده سیراب می شود ، کانالی که به دلیل نداشتن ایمنی مناسب همواره موجب بروز حوادث منجر به فوت شده است.

طی یک ماه گذشته بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سواری در این کانال 5 نفر جان خود را از دست دادند و در حادثه سه شب پیش ، یک جوان در اثر سقوط در این کانال جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته های اخیر نیز یک دستگاه حمل خوراک طیور در کانال فرعی انتقال آب سقوط کرد و خسارات زیادی را به همراه آورد.
پیش از ظهر امروز ، یک دستگاه خودروی نیسان در کانال انتقال آب فرعی ورامین سقوط کرد که به دلیل آن که این کانال فاقد آب بود ، راننده از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به همراه نیروهای اورژانس با حضور در محل حادثه ، نسبت به رهاسازی راننده اقدام کرده و با استفاده از جرثقیل خودرو را از داخل کانال خارج ساختند.
راننده خودرو به منظور تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)

 

 

 

منبع : تابناک باتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعادل عجیب کامیون در هنگام حمل بار (فیلم) اقدام خلاقانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف (فیلم) بلند کردن کامیون گردشگران توسط یک فیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد