Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان-نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت:اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده تا شش ماه دیگر تصویب می شود که با محورهای اقتصاد مقاوتی، اشتغال و تولید مطابقت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور ابراهیمی شامگاه شنبه در نشست خبری، اظهار کرد: انتخابات رییس جمهوری با حضور گسترده مردم به اقتدار ملی تبدیل شد و مردم به فرمان رهبر برای مشارکت هر چه بیشتر در پای صندوق رای به عرصه ملی آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات برگ زرینی بر تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که نشان دهنده وحدت، همدلی و همراهی در جامعه در حوزه های مختلف است.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه تیم دولت باید چه شرایطی داشته باشد و الزامات کابینه چه باشد؟ گفت: موضوع اقتصادی باید مهم ترین مولفه دولت روحانی باشد به گونه ای که ترکیب اعضای تیم اقتصادی از اصلی ترین تیم های تخصصی در دولت خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشکالات و نقاط ضعف هم در دولت قبل بود که باید برطرف شود و این در حالی است که یکی از آن عدم انسجام و هماهنگی تیم کابینه اقتصادی بود.

لزوم وجود وحدت در تیم اقتصادی دولت دوازدهم

وی با اشاره وجود تفاوت دیدگاه معنا دار در تیم اقتصادی دولت قبل بیان کرد: انتظار می رود این تیم هماهنگ و وحدت داشته باشند وگرنه تصمیمات دولت دچار چالش خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوانگرایی در تیم اقتصادی دولت یکی از ضروریت های این دولت است، افزود: استفاده از تیم جوان، علمی و دارای تجربه اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: جایگاه بانک، اقتصاد، صنعت و معدن، سازمان برنامه و بودجه و تامین اجتماعی باید پنج اولویت کابینه دولت جدید باشد.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه هیچ دولتی موفق نخواهند بود مگر اینکه رویکرد تعاملی با سایر قوا داشته باشند، ادامه داد: ما هم در مجلس اعلام کردیم در راستای حل مشکلات اقتصادی با تمام ظرفیت آمادگی داریم و کوتاهی نخواهیم کرد.

۵ محور اقتصادی در دستور کار مجلس

وی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت مجلس و کمیسیون اقتصادی حل مشکلات اقتصادی خواهد بود، بیان داشت: ۵ محور اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس گفت: اصلاح نظام بانکداری، قانون مناطق ازاد و مناطق ویژه اقتصادی کشور، قاچاق کالا و ارز و اصلاح قانون گمرک پیگیری می شود.

وی عنوان کرد: هفت منطقه به هشت منطقه ازاد اقتصادی تبدیل شده و هم اکنون ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی در کشور فعال است.

پور ابرهیمی یکی از مشکلات اصناف و بازاریان را قانون مالیات بر ارزش افزوده دانست و گفت: در راستای اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده طی شش ماه آینده با ورود کمیته مالیاتی لوایح اصلاحی تصویب خواهد شد که با محورهای اقتصاد مقاوتی، اشتغال و تولید مطابقت دارد.

۶۶۷ میلیارد تومان بودجه عمرانی کرمان

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس با بیان اینکه موضوع برنامه ششم توسعه با کش و قوس فراوان با یکسال تاخیر به تصویب رسید، افزود: دولت اعتقادی به ارائه برنامه ششم توسعه نداشت و بعد از مدتها اصرار با توصیه مقام معظم رهبری کار تدوین برنامه ششم توسعه با ۱۲۴ماده به تصویب رسید.

وی ادامه داد: اولویت برنامه اقتصادی دولت آینده باید اجرای بند بند برنامه ششم توسعه باشد و از همه مدیران اجرایی استان می خواهیم که هرچه زودتر با تشکیل کار گروههایی برش استانی برای اجرای هر چه بهتر برنامه ششم توسعه کوشا باشند.

وی با بیان اینکه دانستن احکام اجرایی برنامه ششم توسعه توسط رسانه ها باعث مطالبگری شما از مدیران اجرایی می شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات برنامه ششم با کمک استاندار ظرفیت اعتبارات عمرانی کشور از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش یافت به گونه ای که بودجه عمرانی ما امسال ۶۶۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070415 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد