Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: قرمز من برای ادامه کار، داشتن یک تیم منسجم و یکدست و حضور تنها یک کادر فنی در تیم ملی است. سجاد انوشیروانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر تمرین کیانوش رستمی با مربی اختصاصی اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که شده بود فکر نمی‌کردم فدراسیون وزنه‌برداری چنین تصمیمی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که چه کسی به هر قیمتی سرمربی تیم ملی مانده که من بمانم.

وی ادامه داد: فعلا به استعفا فکر نمی‌کنم اما در چند روز آینده درباره آن فکر خواهم کرد. زمانی که نظر من را درباره این موضوع خواستند من هم نظرم را گفتم. این هم که گفته می‌شود به 12 درخواست‌ من رسیدگی شده یکی از این درخواست‌ها تعیین تکلیف وزنه‌بردارانی بود که به اردو نمی‌‌آیند. 11 مورد دیگر هم حداقل شرایطی بود که بعد از المپیک، آنها را نداشتیم و باید حتما برآورده شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به این که به لحاظ آب آشامیدنی مشکلی در اردوی تیم ملی نبوده، تصریح کرد: ما به لحاظ کادر پزشکی مشکلاتی داشتی و البته پزشکانی حضور داشتند که به دلیل نبود شرایط مناسب ماندگار نشدند. با وجود این شرایط اردوها را برگزار کردیم اما برای مسابقات جهانی باید حداقل‌ها را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان این که سایر ملی‌پوشان وزنه‌برداری از کیانوش رستمی الگوبرداری کنند و از حضور در اردوی تیم ملی طفره بروند گفت: به نظر من تصمیمی که برای کیانوش رستمی گرفتند باید برای سایر ملی‌پوشان هم صورت بگیرد و آنها هم می‌توانند مربی اختصاصی داشته باشند و نباید استثنایی میان ملی‌پوشان قائل شد.
انوشیروانی در باره این که خط قرمز وی برای ادامه فعالیت به عنوان سرمربی تیم ملی چیست، خاطرنشان کرد: خط قرمز من برای ادامه کار، داشتن یک تیم منسجم و یکدست و حضور تنها یک کادر فنی در تیم ملی است و به من به طور حتم به تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری اعتراض می‌کنم. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد