Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی تکمیل بیمارستان 500 تختخوابی انستیتو کانسر است که نیاز به توجه و حمایت همه‌جانبه مسؤولین دارد.

دکتر کاظم زنده‌دل در گفت‌وگو باایسنا، اظهار کرد: در تمام دنیا توجه ویژه‌ای به انستیتوهای ملی سرطان می‌شود و لازم است انستیتو کانسر ایران که قدیمی‌ترین و جامع‌ترین مرکز سرطان کشور است، بیش از پیش حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی، تکمیل بیمارستان 500 تختخوابی انستیتو کانسر ایران است که نیاز به حمایت همه جانبه مسؤولین، دولت، مجلس و خیرین دارد.

زنده‌دل تصریح کرد: در حال حاضر سالانه حدود 10 هزار نفر در انستیتو کانسر درمان می‌شوند که 40 درصد این بیماران از سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند. ضروری است به این موسسه به عنوان یک موسسه ملی توجه ویژه‌ای صورت گیرد و قدم‌های لازم برای توسعه آن برداشته شود.

وی با اشاره به ارتباطات بین‌المللی مرکز تحقیقات سرطان اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ها و طرح‌های متعددی با سازمان‌های بین‌المللی شامل سازمان بهداشت جهانی، اتحادیه کنترل سرطان، آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان و همچنین دانشگاه‌های معتبر دنیا داریم و به کشورهای همسایه در خصوص فعالیت‌های مرتبط با تحقیقات سرطان مشاوره می‌دهیم.

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی تهران تداوم برگزاری کنگره بین‌المللی پیشگیری از سرطان را طی دو سال آینده مورد تاکید قرار داد و گفت: کتاب اطلس سرطان را بر اساس یک تفاهم‌نامه رسمی با اتحادیه کنترل بین‌المللی سرطان در ژنو منتشر کردیم که یکی از بزرگترین دستاوردهای ما بوده است؛ چراکه تمام مدیران، مردم، محققان و افراد می‌توانند اطلاعات خوبی را به زبان ساده از طریق مطالعه این کتاب کسب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول های بنیادی خونساز شد

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-19 (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی