Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@07:43:49 GMT

سريال هاي روز دنيا براي فيلم خورها

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۷۰۵۶

خبرگزاري آريا - روزنامه هفت صبح - صوفيا نصرالهي: گاردين گزارشي منتشر کرده که در آن فهرست آثاري را که قرار است از شبکه هاي تلويزيوني مختلف در جهان پخش شود، ذکر کرده است. به نظر مي رسد شبکه ها بعد از مدتي رخوت دوباره به اوج بازگشته اند.


دکتر هو

شبکه پخش کننده: بي.بي.سي/ فصل 26


باورتان مي شود اين سريال از سال 1963 در حال پخش است و هنوز هم مخاطب دارد؟ سريال ماجراهاي کاراکتري به نام تيم لورد است که به نام «دکتر» شناخته مي شود و با استفاده از ماشين زماني به نام تارديس جهان را کشف مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سيدني نيومن، سي.دبليو وبر و دونالد ويلسون خالقان اين سريال هستند.





اين سريال ديگر جزيي از فرهنگ بريتانيا محسوب مي شود. البته پخش سريال در طول اين چهل و چند سال به صورت مداوم نبوده. در حقيقت سريال تا سال 1989 پخش شد. براي احياي آن تلاش ناموفقي در سال 1996 داشتند اما سال 2005 بود که سري جديد آن روي آنتن رفت. پيتز کابالدي دوازدهمين بازيگري است که نقش قهرمان فيلم را بازي مي کند. حتي با وجود تکنولوژي هاي جديد باز هم سريال «دکتر هو» در اصل انگار براي بچه ها ساخته شده.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: کشيش، بليک 7



بازماندگان

شبکه پخش کننده: اچ.بي.او/ فصل سوم

سريال فانتزي/ ماجراجويانه/ روانشناسانه ديمون ليندلوف و تام پروتا خيلي زود تبديل به کالت شد. با موسيقي درجه يک ماکس ريشتر در فصل اول و بازي جاستين ترو در نقش اصلي. اين سومين و آخرين فصل از سريال «بازماندگان» است. داستان سريال سه سال قبل از يک حادثه جهاني به نام «خروج ناگهاني» اتفاق مي افتد. سه سال بعد يک اتفاق عجيب مي افتد: ناپديد شدن همزمان و غيرقابل توضيح 140 ميليون نفر، دو درصد از جمعيت جهان در اکتبر سال 2011.





فصل اول حول خانواده اي به نام گاروي مي گردد که با يک شهر تخيلي در نيويورک آشنا مي شوند. کوين گاروي رييس پليس است. در فصل دوم خانواده به يک شهر خيالي ديگر نقل مکان مي کنند. سومين و آخرين فصل سه سال بعدتر يعني 2018 اتفاق مي افتد درست 14 روز قبل از هفتمين سالگرد «خروج ناگهاني».

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: لاست، خط خون



کشيش

شبکه پخش کننده: اي.ام.سي/ فصل اول

تيم بامزه ست روگن، سام کاتلين و اوان گلدبرگ اين بار در تلويزيون دور هم جمع شده اند تا ديوانه بازي هايشان را به نمايش بگذارند. با اين وجود سريال «کشيش» با کمدي هاي مرسوم آنها فرق دارد. ترکيبي از درام و کمدي سياه است و اقتباسي از يک کميک بوک که توسط کمپاني مشهور دي.سي منتشر شده است. سريال قرار بود در 10 قسمت سال 2016 پخش شود اما بعد سازندگان آن اعلام کردند نسخه جديدي را در 13 اپيزود سال 2017 به نمايش در مي آورند.





کميک بوک قصه مردي به نام جسي کاستر را روايت مي کند که کشيشي در يکي از شهرهاي کوچک تگزاس است. به صورت تصادفي يک موجود ماوراالطبيعه او را تسخير مي کند. يک جور مقابله ميان فرشته و شيطان. سريال سرشار از حس شوخ طبعي است و ديوانگي روگن و گلدبرگ اينجا در اوج خودش قرار دارد.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: پسران هرج و مرج.



سيليکون ولي

شبکه پخش کننده: اچ.بي.او/ فصل پنج

کمدي ساخته مايک جاج، جان آلتشولر و ديو کرينسکي سال 2014 براي اولين بار روي آنتن رفت. فصل او هشت اپيزود داشت. شهرت سيليکون ولي به دليل قرارگرفتن شرکت هاي بزرگ و مشهور انفورماتيک در اين منطقه است. سريال در حقيقت درباره تعدادي از مغزهاي نخبه اي است که در اين نقطه از آمريکا فعاليت مي کنند. جايي که هزاران شرکت استارتاپ وجود دارد و يک سوم سرمايه گذاري هاي ريسک پذير آمريکا در اين منطقه صورت مي گيرد.





قهرمان سريال ريچارد هندريکس برنامه نويس خجالتي و عزلت نشيني است که در يک شرکت بزرگ اينترنتي کار مي کند. در آخر فصل گذشته ريچارد و همکارانش از لحاظ کاري و مالي دچار بدشانسي هاي زيادي شده بودند و عقب گردي در کارشان داشتند. سريال رتبه 177 را ميان 250 سريال برتر imdb دارد و کاربران هم امتياز خوب 8.6 را از 10 به آن داده اند. منتقدان شوخي هاي هوشمندانه سريال را تحسين مي کنند و بايد گفت «سيليکون ولي» از فصل دوم به بعد کاملا روي غلتک افتاده است.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: گسترش شکست خورده (arrested development)



داستان نديمه

شرکت پخش کننده: هولو/ فصل اول

پديده سريال هاي 2017 که هم مخاطبانش و هم منتقدان را تسخير کرد. اين سريال روشنفکرانه اقتباسي از يکي از کتاب هاي مارگارت آتوود است که سال 1985 منتشر شد و بروس ميلر سراغش رفته و يک سريال درجه يک از روي آن ساخته است. موفقيتش آنقدر زياد بود که تصويب شد فصل دومش هم ساخته و سال 2018 پخش شود.





داستان در ويرانشهري در آينده نزديک رخ مي دهد. جايي که اداره دولت به دست نيروهاي تندرو و توتاليتر است و به نظر مي رسد يک جنگ داخلي ديگر آمريکا را تهديد مي کند. جامعه کاملا طبقه بندي شده است و جايگاه زنان در آن بسيار نازل. زنان اجازه کار يا داشتن پول يا حتي خواندن ندارند. در اين ميان وضعيت يک سري بدتر است: زناني که به آنها نديمه مي گويند و مجبورند در خانه اشراف کار کنند و خواسته هاي آنها را برآورده کنند. امتياز سريال در imdb خيلي خوب و 8.8 از 10 است. منتقدان سريال را زنده و برانگيزاننده مي دانند.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: آينه سياه، مرد در قلعه بلند



استاد هيچ

شبکه پخش کننده: نت فليکس/ فصل دوم

اين کمدي- درام تلويزيوني توسط عزيز انصاري و آلن يانگ ساخته شده و انصاري کمدين و نويسنده هندي- آمريکايي در نقش اول سريال بازي هم مي کند. دو (با بازي انصاري) جوان سي ساله اي است که تلاش مي کند راهش را براي زندگي در ابرشهر نيويورک باز کند. فصل اول که منتقدان تحسين اش کردند در حال حاضر جزو 10 سريال برتر سال است و نامزد چند جايزه هم شده. فصل اول آن سال 2015 روي آنتن رفت و قرار بود فصل دوم سال 2016 پخش شود که يک سال به تعويق افتاد. اسم سريال ضرب المثلي است که به اشخاصي اشاره دارد که در هر کاري مهارت مختصري دارند اما در هيچ زمينه اي متخصص و عميق نمي شوند.





منتقدان 91 امتياز به سريال دادند و آن را بهترين کمدي سال و يک کمدي- رمانتيک بالغانه ناميدند. از اپيزود دوم اين فصل سريال اوج مي گيرد و بامزه مي شود. برداشت هايي منحصر به فرد از غذا، روابط و چيزهاي به ظاهر پيش پاافتاده ديگر دارد. حضور انصاري هم درگيرکننده و هوشمندان است.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: پارک ها و تفريحگاه ها



کيمي اشميت شکست ناپذير

شبکه پخش کننده: نت فليکس/ فصل سوم

اين سيت کام جذاب را تينا في، کمدين مشهور آمريکايي توليد کرده است. روبرت کارلاک هم کنارش قرار گرفته تا يکي از جذاب ترين محصولات کمدي تلويزيون روي آنتن برود. الي کمپر نقش اصلي سريال را بازي مي کند و اصلا نطف سريال وقتي شکل گرفت که تهيه کننده هاي شبکه NBC از تينا في خواستند براي بازيگر و کمدين آمريکايي، الي کمپر يک سريال بنويسد تا توانايي هايش را گسترش بدهد.





في گفت که آنها در صورت کمپر يک جور معصوميت و در عين حال قدرت کشف کردند. اول قرار بود داستان سريال از اين قرار باشد که کمپر از کماي طولاني مدت بيرون بيايد اما اين ايده به خاطر خط داستاني تکراري اش رد شد. در فصل اول کيمي اشميت (با بازي کمپر)، براي پانزده سال دزديده مي شود و دوستاني پيدا مي کند که با هم فرار مي کنند. کيمي بعد از فرار ترجيح مي دهد در نيويورک زندگي کند و پرستار پسر 10 ساله زني به نام ژاکلين مي شود. در فصل دوم او از کارکردن براي ژاکلين خسته شده و دنبال کار جديدي براي خودش مي گردد.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: خانواده مدرن، 30 راک



قله هاي دوقلو

شبکه پخش کننده: شو تايم/ فصل اول

سال 1990 ديويد لينچ، کارگردان بزرگ سينما درامي جنايي در دو فصل ساخت که مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. داستان اين فصل جديد که در حقيقت احياي آن سريال است 25 سال بعد از اين مي گذرد که ساکنان آن شهر عجيب و جالب از جنايت ملکه شان شوکه و مبهوت شده اند. در واقع اين فصل ادامه اي براي همان سريال ABC است که داستانش در همين فصل روايت و در 18 اپيزودش تمام مي شود.





لينچ و همکارش مارک فراست، سال ها روي اين ايده کار کردند. بازگشت ديويد لينچ به تلويزيون آن قدر مهم بود که دو قسمت اول اين سريال در جشنواره کن قرار است به نمايش دربيايد و رونمايي شود. درباره داستان اين سريال هنوز داستاني منتشر نشده اما مدير شبکه شوتايم اظهار کرده که: «قلب سريال داستان همان قهرمان سريال 1990 يعني بازرس کوپر است که سفر اوديسه واري را آغاز مي کند.» بازيگران نقش هاي اصلي همان قبلي ها هستند. لينچ بعد از متوقف شدن سريالش در سال 1991 فيلمي به همين عنوان ساخت.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: چيزهاي عجيب، گمشده (لاست)



خانه پوشالي

شبکه پخش کننده: نت فليکس/ فصل پنجم

اولين تيزري که از فصل پنجم اين سريال منتشر شد طرفدارانش را ميخکوب کرده است. فصل جديد اواخر اين ماه پخش خواهدشد. مهم ترين درام سياسي اين سال هاي تلويزيون ديگر نياز چنداني به معرفي ندارد. اقتباسي از يک سريال انگليسي محصول شبکه بي.بي.سي که در آنجا مرد متوسط اما زيرک و آب زيرکاهي براي رسيدن به نخست وزيري تلاش مي کرد. از روي ميني سريال بي.بي.سي بو ويليمون سريالي ساخت که در حقيقت سياست هاي امروز آمريکا را زير سوال مي برد.





سريالي که مايه هاي «مکبث» را مي شود در آن پيدا کرد. فرانک آندروود (با بازي کوين اسپيسي) نماينده کنگره تشنه قدرت است که در طول چهار فصل قبلي به هر ترتيبي شده خودش را به رياست جمهوري آمريکار سانده. همسرش، کلر هم در طول اين مسير با زيرکي او را همراهي مي کند در حالي که روابط خودشان چندان درخشان نيست اما هر دوي آنها خواستار حضور در ساختار قدرت هستند. مي گويند فصل جديد سريال به رياست جمهوري ترامپ و جمهوري خواهان هم انتقاداتي وارد خواهدکرد.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: بال غربي، همسر خوب



بازي تاج و تخت

شبکه پخش کنند: اچ.بي.او/ فصل هفتم

براي دوستداران اين سريال فانتزي جنگ ميان اژدها و گرگ و بقيه خاندان ها بر سر رسيدن به تخت آهنين به نقطه اوج خودش رسيده است. فصل ششم دو اپيزود داشت که منتقدان به شدت تحسين اش کردند. فصل هايي که کاملا سينمايي ساخته شده بود و در ميان آنها صحنه هاي نبرد مورد توجه زيادي قرار گرفت. اين سريال بيشتر از هر سريال ديگري در طول تاريخ دانلود شده: چه قانوني و چه غيرقانوني و اين فصل يکي مانده به آخر آن است که احتمالا رکوردهاي زيادي بزند.





البته مسئولان شبکه نگران هستند مبادا بعد از تمام شدن «بازي تاج و تخت» کفگير اچ.بي.او به ته ديگ بخورد، اخيرا اعلام کرده اند که چهار اسپين آف براي سريال خواهندساخت که بعد از تمام شدن قصه اصلي پخش مي شود. دعوا در فصل جديد ميان سرسي لنيستر، دنريس تار گرين و سانسا استارک و جان اسنو خواهدبود. از طرف ديگر خطر وايت واکرها هم جدي تر شده است. اين سريال با نشانه هاي اسطوره شناسي تا به حال چند جايزه مهم به خانه برده است.

* اگر دوستش داريد اين ها را هم ببينيد: خانه پوشالي، وايکينگ


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا

 بلندترین سکوی بانجی‌جامپینگ دنیا در تهران افتتاح می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مراسم افتتاحیه بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا با ارتفاع ۲۸۰ متر، فردا در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در برج ماکائو با ارتفاع ۲۳۳ متر بود.

دیگر خبرها

  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • ساترا، سریال «حشاشین» را غیرمجاز اعلام کرد
  • بدون شرح با یک دنیا حرف (عکس)
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال