Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@15:25:37 GMT

آغاز رتبه‌بندی تعاونی‌ها از۲هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۷۷۶۶

آغاز رتبه‌بندی تعاونی‌ها از۲هفته آینده


به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی حسین‌نژاد درباره آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی تعاونی‌ها گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های اجرای این طرح در حوزه نرم افزاریتقریبا نهایی شده و تا حدود دو هفته آینده نهایی و طرح رتبه بندی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قالب اجرای طرح رتبه بندی، در فاز اول شرکت‌های تعاونی رتبه بندی خواهند شد گفت: با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعدادی از شرکت‌های تعاونی رتبه بندی می‌شوند و هر چند ماه یکبار رتبه شرکت‌ها تجدید نظر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ادامه داد: پس از اجرای فاز نخست طرح، در فازهای بعدی شرکت های تعاونی باقی مانده و شرکت‌های غیر تعاونی مشمول این طرح می‌شوند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه شاخص‌های رتبه بندی شرکت‌ها از کامل‌ترین شاخص‌های بین‌المللی است، ادامه داد: با اجرای طرح رتبه بندی، فعالیت شرکت‌ها شفاف می‌شود؛ همچنین شرکت‌ها با دریافت گواهینامه رتبه‌بندی یک شخصیت حقوق پیدا می‌کنند و با تقویت زنجیره تولید، برای مشتریان قابل اعتمادتر خواهند شد.

به گفته وی، بیش از ۹۹ درصد تعاونی‌ها از عدم بهره وری و مشکلات مدیریتی رنج می برند که با اجرای طرح رتبه بندی از نقاط ضعف با هدف تقویت بخش تعاون شناسایی و اعلام می‌شود.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، تاکید کرد: اجرای طرح رتبهبندی باعث اطمینان بخشی فعالان اقتصادی نسبت بهفعالیت تعاونی‌ها خواهد شد.

پیش از این حسین نژاد گفته بود در فاز نخست ۵۰۰ شرکت تعاونی رتبه بندی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)