Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش سوزی در پست برق سپیدار اهواز مناطقی در شرق این کلانشهر را بمدت 12ساعت در خاموسی فرو برد .


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما محمود دشت بزرگ مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان گفت : به علت بالا رفتن مصرف برق ظرفیت بار ترانسهای شرق اهواز بطور کامل پر شد و فشار زیادی بر این ترانسها وارد شد.

وی اظهار کرد: متعاقب آن سر کابل خروجی 32 کیلو ولت سپیدار و نیز ترانس این منطقه دچار آتش سوزی شد که بلافاصله دستگاههای خدمات رسان از جمله آتش نشانی وارد عمل شدند و توانستند آتش سوزی را به طور کامل مهار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر حدود 100 مگاوات برق در شرق اهواز در منطقه سپیدار دچار مشکل شده که 70 درصد آن وصل شده است و 30 درصد ما بقی نیز تا ظهر امروز اصلاح اصلاح و وارد مدار می شود.

وی افزود از13 خط مشکل دار 9 خط برق دار شده اند و 4 خط دیگر هنوز مشکل دار هستند

این آتش سوزی موجب قطع برق مناطقی از شهر اهواز از جمله مناطقباهنر، مستغلات، 100 دستگاه، 254 دستگاه، نبوت، رسالت، ایثار، منازل ترابری، ستایش، صادقیه، منازل راه کربلا، سپیدار، شهروند، فاز 2 و فاز 5 پاداد و مهدیس بمدت 12 ساعت درگرمای بالای 48 درجه شد.

در چند روز گذشته شرکت برق منطق ای خوزستان در اطلاعیه های متعددی از مردم درخواست صرفه جویی در مصرف برق کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس