Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:49:24 GMT

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از 30 خردادماه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۹۴۸۶

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از 30 خردادماه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) روز 7 تیرماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با اقتدار با 5 تیم در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت که برای آمادگی بیشتر در مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام(ره) از روز 30 خردادماه تا 6 تیرماه اردو می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نظر کادر فدراسیون هادی شرفبیانی و سوران احمدی دو کشتی گیر آزادکار کردستانی به ترتیب در گروه های B و C به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور خواهند یافت.

هادی شرفبیانی اهل شهر سریش‌آباد از توابع شهرستان قروه است و عنوان‌های مختلف کشوری و حضور در رقابت های بین المللی آذربایجان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین سوران احمدی کشتی‌گیر سنندجی است که با کسب مقام های کشوری و انتخابی تیم ملی در ترکیب کاروان کشور برای حضور مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) قرار گرفته است.

گفتنی است، طبق اطلاعات اولیه تاکنون 20 کشور مختلف به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام(ره) چابهار اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر