Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: رئیس‌جمهور در موارد قانونی مؤسسات مالی و اعتباری چه در مورد اجرای و چه در مورد احصاء نقاط ضعف مسئولیت مستقیم داشته و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: متأسفانه ما دچار مشکلات زیادی در موضوعات مربوط به مؤسسات مالی و اعتباری هستیم که باید برای ساماندهی آنها برنامه‌ریزی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متأسفانه شاهد وضعیت ناراحت کننده‌ای در حوزه مؤسسات مالی و اعتباری هستیم که سرمایه‌های مردم را از آنها گرفته و رشد قارچ گونه‌ای نیز دارند که در برخی از موارد تبدیل به بحران شده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: بسیار عجیب است که در نظام بانکی فردی بدون مجوز نمی‌تواند حتی 10 هزار تومان پول را از حساب خود برداشت کند و آن وقت این مؤسسات بدون مجوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تا زمانیکه تبدیل به بحران نشده باشند کسی جلوی آنها را نمی‌گیرد.

حاتمیان با بیان اینکه در هر صورت رئیس‌جمهور باید پاسخگوی موضوعات مربوط به نابه‌سامانی‌ها در مؤسسات مالی و اعتباری باشد، تأکید کرد: رئیس جمهور مسئول اجرای قانون است و اگر در این زمینه مشکلی از نظر اجرا نشدن قانون وجود دارد وی باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: همچنین اگر ضعف قانونی در موارد زیرمجموعه قوه مجریه وجود داشته باشد نیز دولت باید لایحه آن را برای مطرح شدن به مجلس ارسال کند و اگر در این زمینه نیز ضعف وجود داشته باشد باز هم دولت باید مسئولیت خود را در این زمینه بپذیرد.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس