Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@05:44:42 GMT

توضیحات «علیرام نورایی» درباره فصل دوم «آسپرین»

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۰۹۹۲۰

توضیحات «علیرام نورایی» درباره فصل دوم «آسپرین»

علیرام نورایی با انتشا راین عکس در صفحه اش نوشت: دوستان عزیز ببخشید که بنده نمیتونم پاسخ گوى شما عزیزان در رابطه با فصل دوم سریال آسپرین باشم ! خیلی وقته که این اصلیترین سؤال شماست و من براش پاسخى ندارم... قرار بود خرداد تصویربردارى کار شروع بشه ولى به خاطر مشکلاتى که به من به عنوان بازیگر مربوط نمیشه فعلا اون اتفاق نیوفتاده!!! فقط میتونم بهتون پیشنهاد کنم این سریال رو در گوگل جستجو کنید و یا فقط تعداد دانلود هاى غیر مجاز قسمتهاى مختلف رو تنها در سایت یوتیوب ببینید و جمع بزنید ، بماند که همزمان با پخش چند شبکه ماهواره اى هم بصورت غیر مجاز اقدام به پخش کردن!!! دزدى فقط از دیوار خونه مردم بالا رفتن نیست!!! متاسفم که شاهد این مدل بی فرهنگى ها در قبال اثر یا آثارى هستیم که خیلیها براش زحمت میکشن و نتیجه اى که باید ببینند رو نمى بینند ، البته از تمام کسانى که واقعا حمایت کردن و دی وی دی اورجینال رو تهیه کردن بی نهایت سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهشمندم اگر در این زمینه سؤالى دارید از کارگردان و تهیه کننده محترم که بیشتر از همه زحمت کشید و بیشتر از همه اذیت شد بپرسد یا از شرکت پخش

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • ۱۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم