Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال شهید چمران لارستان، از حضور در لیگ برتر زنان و رقابت‌های جام باشگاه های آسیا انصراف داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم شهید چمران لارستان، قهرمان لیگ برتر هندبال زنان به دلیل عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا و همچنین لیگ برتر انصراف داد.

ناهید غارسی، سرمربی تیم‌ ‌هندبال شهید چمران لارستان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت‌: ‌اسپانسر این تیم به صورت شخصی ما را حمایت می‌کرد و هیچ حمایتی هم از سمت استان یا ارگان دیگری نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه با این اتفاق تیم‌ ‌کنار گذاشته شد.

او در ادامه‌ گفت‌: در این بین بچه‌های خوب این تیم سرگردان شدند. این تیم‌ ‌چهار دوره قهرمان لیگ برتر زنان، یک دوره دوم و یک دوره چهارمی را کسب کرده بود. این بچه‌های بومی بدون هیچ چهره شناخته شده دیگری قهرمان لیگ برتر زنان شدند. نباید به این راحتی کنار گذاشته شوند.

غارسی معتقد است که فدراسیون هندبال باید پیگیر این ماجرا باشد. او در این باره توضیح داد: کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا سهمیه کمی نیست، اما به خاطر حمایت‌هایی که باید صورت می گرفت و صورت نگرفت این تیم از ادامه‌ راه در مسابقات کناره‌گیری کرد.

سرمربی تیم‌ ‌هندبال شهید چمران لارستان، گفت‌: بازیکنان بومی این تیم‌ ‌برای من خیلی مهم هستند. من می‌توانم در تیم‌های دیگر مربیگری کنم اما سرنوشت این بچه‌ها چه می‌شود. البته یکی از خواسته‌های من برای مربی شدن در هر تیمی این است که بتوانم حداقل شش نفر از این بازیکنان را با خودم به آن تیم‌ ‌ببرم.

او در پایان گفت‌: البته در هفته‌ آینده قرار است که با مدیر کل استان فارس جلسه‌ای را برگزار کنم و مشکلات را برای آنها بازگو کنم. آنها باید بدانند که انحلال این تیم به ضرر استان فارس است. امیدوارم که در گفت‌وگو با مدیر کل این استان به نتیجه‌ خوبی برسیم و شرایط تغییر کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم هندبال زنان از سال ۹۱ در جمع برترین های لیگ برتر هندبال کشور قرار داشت. تیم مردان لارستان نیز بعد از راه یابی به لیگ برتر به دلیل عدم حمایت مالی در لیگ برتر حاضر نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟