Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:49:49 GMT

دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشجوی پسادکتری می پذیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۱۱۷۶۳

دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشجوی پسادکتری می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشجوی پسادکتری می پذیرد، داوطلبان تا ۱۵ تیرماه ۹۶ می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره اولین دوره فراخوان دوره پسادکتری در سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

افراد واجد شرایط می توانند پس از مطالعه دستورالعمل مدارک خود را تا ۱۵ تیرماه ۹۶ به معاونت پژوهشی ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره پسا دکترای پژوهشی دوره‌ای است که برای تربیت پژوهشگران حرفه‌ای در مراکز تحقیقاتی تابعه دانشگاه اجرا می‌شود و می‌تواند به عنوان دوره گذر به مرتبه هیات علمی در نظر گرفته ‌شود.

افرادی که این دوره را با موفقیت به اتمام می رسانند و از نظر پژوهشی-آموزشی و اخلاقی مورد تایید آن مرکز و دانشگاه قرار می گیرند امتیازات لازم برای جذب در فراخوان هیات علمی را بدست می آورند.

داشتن مدرک دکترای تخصصی (Ph.D)، تخصص یا فوق تخصص بالینی در رشته‌های مرتبط با حیطه فعالیت‌های پژوهشی مرکز، حداکثر سن داوطلب ۴۰ سال و اینکه داوطلب از محققین استخدام شده مرکز یا از اعضا هیات علمی نباشد، از جمله شرایط ورود به دوره است.

کسب پذیرش از یک نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه بعنوان محقق اصلی (Principle Investigator) و تأیید توسط شورای پژوهشی مرکز در قالب یک یا چند طرح تحقیقاتی و تحت عنوان پژوهشگر پسا دکتری از دیگر شرایط است.

طول دوره براساس طول مدت اجرای طرح تحقیقاتی، حداقل یکسال و حداکثر ۳ سال است.

پژوهشگران پسا دکتری زیر نظر مستقیم محقق اصلی فعالیت می‌کنند و حق‌الزحمه آنان از محل بودجه طرح تحقیقاتی قابل پرداخت است (معادل با حقوق و مزایا ی استادیار پایه ۱).

محقق اصلی موظف است پژوهشگر پسا دکتری را برای انجام فعالیتهای پژوهشی راهنمایی لازم کرده و امکانات لازم را در اختیار ایشان قرار داده و پیشرفت کار را به معاونت پژوهشی دانشگاه اطلاع دهد تا در آمار سالیانه مد نظر قرار گیرد.

مرکز مربوطه موظف است کلیه امکانات آموزشی و پژوهشی از قبیل کتابخانه، اینترنت و امکان شرکت در کارگاههای دوره‌های روش تحقیق و ... را برای پژوهشگر پسا دکتری فراهم کند.

پژوهشگر پسا دکتری براساس توافق اولیه با محقق اصلی از حقوق مادی و معنوی هر طرح تحقیقاتی که در آن فعالیت می‌کنند برخوردار است.

جذب پژوهشگر پسا دکتری از کشورهای دیگر مجاز بوده و حقوق وی از محل بودجه طرح تحقیقاتی قابل پرداخت است. مرکز تعهدی برای استخدام پژوهشگر پسادکتری ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: این طرح در دانشگاه و با هدف آموزشی و تحقیقاتی راه اندازی شده است.

سعید خلجی افزود: سالن تحقیقاتی پرورش طیور گروه علوم دامی دانشگاه ملایر مجهز به قفس‌های باطری شکل به ظرفیت هزار قطعه جوجه گوشتی، ۴۵۰ قطعه مرغ تخمگذار و ۲۴۰ قطعه مرغ مادر در هر دوره پرورش است.

او تصریح کرد: قابلیت اجرای طرح‌های مختلف آزمایشی این سالن در طیور گوشتی، تخمگذار و مادر، کبک و بلدرچین است و مجهز به قفس‌های باطری سه طبقه دارای آبخوری نیپل و دانخوری تراف با قابلیت تنظیم ارتفاع، منبع آب جهت اندازه‌گیری مصرف آب و سینی‌های جمع‌آوری فضولات گالوانیزه است.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: از قابلیت‌های این سالن امکان انجام انواع آزمایش‌های مربوط به تعیین نیاز مواد مغذی مورد نیاز طیور همچون پروتئین، اسید‌های آمینه، مواد معدنی و ویتامین‌ها و نیز انجام آزمایش‌های مربوط به اندازه‌گیری قابلیت هضم مواد خوراکی و ابقاء مواد مغذی است.
سعید خلجی افزود: سیستم نور سالن از طریق لامپ‌های LED تعبیه شده در ارتفاع مختلف بوده، به نحوی که نور بطور یکنواخت در بین طبقه‌های مختلف قفس‌ها روشنایی ایجاد کند.

او تصریح کرد: سیستم تهویه سالن شامل ۲ عدد فن ۹۰ جهت تخلیه هوا و یک عدد فن ۳۰ برای گردش هوای بین طبقات قفس است و بسته به سن جوجه‌ها توسط تایمر تعبیه شده روشن و خاموش می‌شود.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملایر گفت: از مزایای این سالن امکان انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز صنعت طیور با دقت و صحت بالا است و نتایج و داده‌های بدست آمده از آزمایش‌های صورت گرفته بر روی طیور مختلف در این سالن می‌تواند در مزارع تجاری سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی