Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@14:18:14 GMT

گرمای سوزان اهواز / ترانس برق آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۱۱۸۵۴

گرمای سوزان اهواز / ترانس برق آتش گرفت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، به علت بالا رفتن گرمای هوا در استان خوزستان که البته بی سابقه نیز نبوده و در سال های قبل نیز شاهد وقوع چنین گرمای بالایی بوده ایم، از چند روز قبل، قطعی های برق به خصوص در اهواز آغاز شد ولی از روز گذشته به اوج خود رسید.

شب گذشته به علت مصرف بالای برق، شبکه بخشی از اهواز از کار افتاد و برق مردم قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخشی از شبکه آتش سوزی هم رخ داده است که با حضور نیروهای آتش نشانی به سرعت خاموش شد ولی برق مردم وصل نشد. به تدریج برق برخی مناطق در حال وصل شدن است ولی برخی مناطق اهواز در اوج گرمای شدید اهواز هنوز برق ندارند و امکان استفاده از وسایل خنک کننده برای آنها امکانذیر نیست.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص اعلام کرد: شب گذشته در اثر افزایش میزان بار شبکه برق در اثر مصرف بیش از اندازه مشترکین در ساعت پیک یا اوج مصرف که در اهواز، شاهد افزایش بیش از پیش مصرف و در نتیجه بالا رفتن بار شبکه شده و این امر موجب آسیب به تجهیزات منصوبه در ایستگاه تغذیه کننده مناطقی همچون باهنر، مستغلات، ۱۰۰ دستگاه، ۲۵۴ دستگاه، نبوت، رسالت، ایثار، منازل ترابری، ستایش، صادقیه، منازل راه کربلا، سپیدار، شهروند، فاز ۲، فاز ۵ پاداد، مهدیس شده و خساراتی را به وجود آورد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2885325200504497673 برچسب‌ها : گرما آتش‌سوزی ترانس برق اهواز خوزستان جام جم آنلاین گرمای سوزان اهواز / ترانس برق آتش گرفت لینک کوتاه : اخبار مرتبط گرماي زودرس در استان خوزستان یکشنبه 2 اسفند 1388 00:09 کنتورهای برق در اهواز آتش می‌گیرند سه شنبه 18 خرداد 1395 16:17 گرما، 8 نفر را راهی مراکز درمانی اهواز کرد دوشنبه 4 مرداد 1395 16:44

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها عملیات انهدام تیم تروریستی آل سعود در ایران بازیگر زن سرشناس مجبور به عذرخواهی شد روحانی به امیر قطر پیام داد دنا غرق شد +عکس آزار و اذیت تکان‌دهنده یک زن جوان در تهران + عکس توضیح ناجا درباره ورود گلشیفته فراهانی به کشور آبروریزی 5 سرباز انگلیسی در مراسم رژه جشن تولد ملکه+ عکس پدر راکی ، بوکسور افسانه ای درگذشت + عکس اسناد تجزیه عربستان تا 13 سال آینده/ جمله‌ای از رهبری که امیر قطر را به هم ریخت درک نادرست آمریکا از شرایط ایران لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها گرمای سوزان اهواز / ترانس برق آتش گرفت شستشوی حرفه‌ای موی سر با موتورسیکلت! گزارش متفاوت والیبال در شبکه ورزش دنده عقب رفتن ناشیانه راننده کامیون یک زن را له کرد خودروهای جدید اوپل برای بازار ایران +عکس و جدول مشخصات نسخه جدید فایرفاکس کمترین میزان استفاده از حافظه رم را دارد اسلام آوردن یک مسیحی به مذهب شیعه در روز ۲۱ ماه رمضان آشنایی با ساختار هدفون‌های اپل + فیلم دوبله فارسی تست سرعت اچ تی سی یو 11 با گلکسی اس 8 + فیلم و عکس بنگلادش و کلمبیا درباره اسیدپاشی چه کرده‌اند؟ آخرین مطالب همه سایت 13:23 گرمای سوزان اهواز / ترانس برق آتش گرفت 13:23 شستشوی حرفه‌ای موی سر با موتورسیکلت! 13:22 درمان بیماری ایدز با استفاده از زهر زنبور عسل 13:21 گزارش متفاوت والیبال در شبکه ورزش 13:12 رشد ۱۲.۵ درصدی اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۵ 13:11 پست بو دار مهدی طارمی در اینستاگرام / او از پرسپولیس رفتنی شد؟! +عکس 13:11 استعفای اعتراضی 6 مشاور دونالد ترامپ 13:00 پوشش سراسری راهپیمایی روز قدس از رادیو تهران 12:55 اعمال قانونی حمل بار با خودروهای غیر باری / بار اضافی جریمه دارد 12:55 دردسر بزرگی که پسر عابدزاده برای پرسپولیس ایجاد کرد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی

در طول کمتر از دو سال گذشته رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایران و حتی غربی، بارها و بارها در گفت‌وگو با افراد مختلف، گزارش‌هایی درباره نحوه درگذشت نیکا شاکرمی ۱۶ساله منتشر کرده‌اند؛ گزارش‌هایی که در بسیاری از مواقع، حتی با روایت‌های مخدوش مادر و خاله نیکا شاکرمی‌ نیز تناقض‌های جدی داشته است.

به گزارش ایسنا، فرهیختگان نوشت: سرویس جهانی بی‌بی‌سی روز دوشنبه ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت ماه) با تکیه بر اسنادی که به تعبیر این رسانه «بسیار محرمانه» خوانده شده، گزارشی از نحوه درگذشت نیکا شاکرمی منتشر کرد. نیکا شاکرمی نوجوان ۱۶ساله‌ای بود که رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایران، در نخستین روزهای ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، از او به عنوان یکی از کشته‌شدگان اعتراضات در تهران نام بردند. مقامات قضایی و امنیتی با استناد به محل درگذشت این فرد و همچنین گزارش پزشک قانونی، ضمن رد اظهارات رسانه‌های ضدایران، «سقوط از ساختمان» را علت مرگ شاکرمی معرفی کردند. با این وجود اما چند تصویر از حضور شاکرمی در اعتراضات و ویژگی‌های شخصیتی مادر و خاله شاکرمی، فضای مناسبی را در اختیار شبکه‌های ضد ایران برای دمیدن بر آتش اعتراضات در ایران با هدف سرنگونی حکومت داده بود. 

دوشنبه دهم اردیبهشت، سرویس جهانی بی‌بی‌سی، روایت جدیدی از درگذشت نیکا شاکرمی منتشر کرد که با وجود تلاش‌های فراوان، رد این تناقضات در آن بسیار مشهود است. برخلاف دفعات قبل، این بار یک رسانه بین‌المللی و آن هم با استناد به اسنادی که آنها را «بسیار محرمانه» می‌خواند، به ماجرا ورود کرده است. این موضوع به اندازه‌ای عجیب بود که دویچه‌وله فارسی درباره آن نوشته «این اولین‌بار است که یک رسانه بین‌المللی با استناد به سندی محرمانه چنین گزارشی را منتشر می‌کند.»‌ بی‌بی‌سی ادعا کرده این گزارش «بخشی از یک پرونده ۳۲۲صفحه‌ای» درباره معترضان بوده است. این رسانه هرچند مدعی محرمانه بودن این سند است اما در گزارشش به «تناقض‌های موجود در اسناد»‌ نیز اشاره کرده. به عنوان نمونه، بی‌بی‌سی اذعان داشته در سندی که تحقیقاتش روی آن «متمرکز» شده، «حاوی چند تناقض» بوده است. بی‌بی‌سی نوشته: «به عنوان مثال، نیروی انتظامی «ناجا» که در این گزارش نقل شده، در آن زمان به «فراجا» معروف» بوده است. 

در حالت معمولی نه‌تنها یک رسانه بین‌المللی که حتی رسانه‌های محلی نیز حاضر به انتشار سندی با چنین اشتباه فاحشی نخواهند شد. آن‌طور که سرویس جهانی بی‌بی‌سی اذعان داشته، این تنها یکی از تناقضات این سند بوده است اما بی‌بی‌سی برای توجیه انتشار این گزارش، مدعی شده مفاد اسناد را با فردی که بی‌بی‌سی آن را «افسر اطلاعاتی سابق ایران که به آرشیو سپاه پاسداران دسترسی داشته» معرفی کرده، به اشتراک گذاشته و این فرد صحت گزارش را تایید کرده است! 

انتشار این گزارش با چنین اسنادی حتی باعث شده برخی رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایران که چندان نیز حرفه‌ای نیستند، با محتوای بی‌بی‌سی فاصله خود را حفظ کنند. دویچه‌وله فارسی پس از انتشار بخشی از این گزارش نوشت «به طور مستقل امکان راستی‌آزمایی این گزارش را ندارد.»

چنین خطای فاحشی آن هم از رسانه‌ای به قدمت سرویس جهانی بی‌بی‌سی، از دو حالت خارج نیست؛ یا این پروژه دستپخت سرویس‌های امنیتی غربی است و یا اینکه باید این گزارش پوست موز یک گروه نفوذی باشد که زیر پای بی‌بی‌سی انداخته شده است. نباید فراموش کرد اسفند سال گذشته یک گروه هکری که مدعی هک سامانه‌های مربوط به قوه قضائیه بود، اسنادی را منتشر و ادعا کرد که دو سند آن مکاتبه در طبقه‌بندی «سری» وزارت اطلاعات با دادستان عمومی و انقلاب تهران برای خروج برخی کارمندان دو شبکه معاند تلویزیونی «ایران اینترنشنال» و «بی‌بی‌سی فارسی» از فهرست کارکنان ممنوع‌المعامله این دو شبکه ضدایرانی است. شبکه‌ای که چنین اطلاعات مخدوش و متناقضی را در اختیار بی‌بی‌سی قرار داده، بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست به کار شد و با استفاده از لشکر سایبری‌اش، به صورت پرحجم سعی در بازنشر گسترده این گزارش کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • (ویدئو) گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ وحش!
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • خوردنی و غذاهایی که افسردگی شدید می آورند
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا