Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز یکشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: با توجه به اینکه ما معتقد به ولایت فقیه هستیم، رضایت ایشان از شیوه و روشی که در آذربایجان شرقی عملیاتی شده است، برای ما کافی است.
وی تاکید کرد: این موفقیت با همت یکایک مسئولان و دستگاه های مختلف در طول سه سال و نیم گذشته کسب شده است و تشویق ها و تاییدهای رهبر معظم انقلاب به طور قطع جبران کننده زحمات فعالان این عرصه از لحاظ روحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبارزاده خاطرنشان کرد: تایید رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر اینکه چنین شیوه و روشی باید در امر مبارزه با مواد مخدر در کشور انجام شود، نشان می دهد که این شیوه درست بوده و امیدواریم آن را به سر منزل مقصود برسانیم.
وی گفت: دستگیری بیش از چهار هزار و 266 نفر در ارتباط با قاچاق مواد مخدر در طول دو ماه نخست سال جاری در آذربایجان شرقی نشان از همت بسیار بزرگ مسوولان و دستگاه های مختلف استان دارد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عملیات موفقیت آمیزی که در روزهای اخیر توسط نیروهای اداره کل اطلاعات انجام گرفت، افزود: انهدام تیم خطرناکی که 15 کیلوگرم شیشه را در آذربایجان شرقی توزیع می کرد، کار کوچکی نیست و قدردان زحمات نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و همه دستگاه ها هستیم.
وی با اشاره به برگزاری جلسه شواری مبارزه با مواد مخدر به صورت ماهانه، ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسات این است که یادآور شویم مبارزه با اعتیاد جزو اولویت های استان است و اگر حتی یک روز نسبت به این موضوع کم توجهی شود وضعیت استان در عرض کمتر از یک هفته به وضعیت نامناسب گذشته بازخواهد گشت.
جبارزاده گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و کسانی که جوانان را نشانه گرفته اند در اولویت کاری مسئولان و دستگاه های مختلف استان قرار دارد.
وی اظهار کرد: در عین حال که با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه می کنیم، آگاهی بخشی به خانواده ها از اولویت های دیگر این شوراست و همه دستگاه های فرهنگی و آموزشی ما پیشگیری را در اولویت کاری خود قرار داده اند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید به صورت مرتب به مردم و خانواده ها یادآوری کنیم که خطر بزرگ اعتیاد در کمین همه است، اظهار کرد: ضروری است به تک تک خانواده ها به روش های مختلف آگاه سازی و اطلاع رسانی شود و این پیام را به آنها برسانیم که مراقب فرزندان خود و خطرهایی که در کمین آنهاست، باشند.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها گفت: باید اوقات فراغت جوانان استان در دستور کار مسئولان کارگروه قرار گیرد و برنامه های جذاب و مورد علاقه جوانان را در زمینه ها و رشته های مختلف ایجاد کنیم.
جبارزاده اضافه کرد: یکی از علل روی آوردن جوانان به بحث اعتیاد عدم استفاده بهینه از اوقات فراغت است و باید با روش های ایجابی و کارآمد برنامه های متنوع و شاد برای آنان تدارک ببینیم.
وی ادامه داد: در سال گذشته اقدامات خوبی توسط آموزش و پرورش ، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفت که باید امسال نیز این برنامه ها ادامه یابد.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: از هنرمندان تقاضا می کنیم که در بحث فیلم و نمایش نامه و در عرصه های مختلف هنر وارد عمل شوند و هر کسی هر کاری که می تواند در مبارزه و آگاه سازی انجام دهد پای کار آید تا بتوانیم با برنامه های متنوع و دلخواه جوانان ان ها را به این امر آگاه کنیم.
وی افزود: المپیاد ورزشی بهبود یافتگان مختص آذربایجان شرقی است و باید امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
جبارزاده گفت: صدا و سیما و رسانه ها باید کسانی را که تا دیروز در جامعه ایجاد می کردند و امروز توانسته اند نجات یابند و به آغوش خانواده و جامعه بازگردند را معرفی کنند.
وی افزود: با تلاش هایی که در استان انجام شده، کسانی که از آنها به عنوان انگل جامعه و انسان های مخرب یاد می شد، امروز به حلقه گرم خانواده و گردونه تولید برگشته اند.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: قدردان همه فعالان در امر مبارزه با مواد مخدر و کسانی که از نظر مالی به مراکز ماده 16 کمک کرده اند، هستم.
وی اظهار کرد: در شورای اسلامی شهر تبریز تصمیمات خوبی در خصوص پشتیبانی مراکز ترک اعتیاد گرفته شود؛ هرچقدر بتوانیم این مراکز را پشتیبانی کنیم قطعا کار خدا پسندانه ای است.
جبارزاده افزود: در هفته مبارزه با مواد مخدر خودم شخصا در جمع کارکنان دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات و نیروی انتظامی استان حاضر خواهم شد تا از نزدیک از اقدامات پرسنل دخیل در مبارزه شبانه روزی و بی وقفه با سوداگران قدردانی کنم.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است. ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید. رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن‌ها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است. متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد. از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد. رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن