Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بخش دانش‌آموزی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از ارسال 65 مقاله با کیفیت در این حوزه توسط دانش آموزان خبر داد.

به گزارش ایسنا،محمدجواد محسنی در نشستکمیته دانش‌آموزی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادیبه ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای بخش دانش‌آموزی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی پرداخت و گفت: دانش‌آموزان بیش از 18 استان کشور بیش از 65 مقاله با کیفیت که مورد تأیید حداقل یک عضو هیات‌علمی دانشگاه بوده به بخش دانش‌آموزی دبیرخانه دومین جشنواره جهت داوری ارسال کرده‌اند که این مقاله‌ها بعد از داوری نهایی در پنل دانش‌آموزی این جشنواره توسط خود دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 10 مقاله انگلیسی توسط دانش‌آموزان سراسر کشور به دبیرخانه واصل شده که 3 مقاله با موافقت دبیر دومین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سالن اصلی توسط دانش آموزان ارائه خواهد شد.

وی همچنین از ساخت 3 دستگاه مرتبط با موضوعات پزشکی توسط دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در حال حاضر نمونه مشابه داخلی ندارد و طبق مصوبه کمیته دانش‌آموزی ستاد قرار است که در غرفه‌های بخش دانش‌آموزی جشنواره مذکور درمعرض دید عموم قرار داده شود.

دکتر حمیدیه، دبیر ستاد توسعهعلوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادینیز امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای بخش دانش‌آموزی جشنواره را با حاضرین در جلسه به بحث و مذاکره گذاشت.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری،دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ 22 تا 24 تیر ماه توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دال پلان، گردو شکستم، لی لی، تیله بازی، یه قل دوقل، هفت سنگ مهارتی، پرش باگونی، تاپ تاپ خمیر، غازقلنگ، نقطه بازی و خروس جنگی از جمله این بازی‌ها بود.

مدیر آموزشگاه دخترانه شهیدان محسنی فر گفت: در شرایط کنونی که فضای مجازی بر جامعه حاکم شده است، برگزاری این جشنواره می‌تواند سبب آشنا کردن دانش آموزان با ورزش‌های بومی محلی شود که با تحرک و پویایی همراه است.

طیبه زارع افزود: همه دانش آموزان در ۱۱ ایستگاه ورزشهای بومی محلی شرکت کردند.

در حاشیه این جشنواره هم بازارچه توانمندی‌های دانش آموزان برپا بود و از تعدادی معلمان به مناسبت روز معلم تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد