Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عباس نظری روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور روسای کمیته های تخصصی در سنندج افزود: بیشترین کشفیات ما درسال جاری در زمینه تریاک و مواد سنتی بوده است.
وی با بیان اینکه در زمینه کشفیات مواد مخدر نیز مواد صنعتی جزو اولویت های آخر پلیس بوده و کشفیات تریاک و مواد سنتی در اولویت قرار دارد گفت: سال گذشته 32 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان با اشاره به طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: ما در استان در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر مشکلی نداریم اما کمپ هایی که ایجاد شده جوابگو نیست.
وی گفت: هر چند ظرفیت کمپ های ما از 40 نفر به 120 نفر افزایش یافته اما می طلبد دستگاه ها در زمینه افزایش ظرفیت این کمپ ها شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را حمایت کنند.
نظری با اشاره به جمع آوری 318 نفر از معتادان متجاهر در سال گذشته در سطح استان افزود: از این تعداد 229 نفر تحویل کمپ های استان شده اند.
به گفته وی در سال جاری نیز تاکنون 126 نفر معتاد متجاهر در سنندج جمع آوری و 124 نفر از این تعداد در کمپ ترک اعتیاد پذیرش شده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان در ادامه به دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد اشاره کرد و گفت: در سال جاری تاکنون 600 نفر از خُرده فروشان و توزیع کنندگان مواد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
وی همچنین با اشاره به آمار دستگیری ها در بحث مواد مخدر افزود: سال گذشته سه هزار و 466 نفر در استان دستگیر شده و این آمار در سال جاری نیز تاکنون در کل استان 800 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته ایم.
وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از هزار و 38 مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان انجام شد و نسبت به سال 94 با افزایش سه درصدی اجرای طرح روبرو شدیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: در سال جاری نیز تاکنون 251 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقای امنیت انجام و نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش اجرای طرح داشته ایم.
وی ساماندهی اماکن مخروبه و متروکه را از دیگر فعالیت های انجام شده عنوان و تاکید کرد: دستورالعمل مراقبت بعد از خروج بدرستی انجام شود چرا که اگر بدرستی این مهم اجرا شده و برای بهبود یافتگان شرایطی مهیا و اشتغال ایجاد شود بازگشت به اعتیار نخواهیم داشت.
هم اکنون 60 مرکز ترک اعتیاد (MMT) در استان کردستان فعال است که شش مورد آن سال گذشته راه اندازی شد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون