Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نماهنگ دلخوشی با نقش‌آفرینی برخی از چهره‌های نام‌آشنا و سرشناس هنری و ورزشی در همدلی با کودکان سرطانی به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز مأوا است.

این نماهنگ که به موضوع کودکان سرطانی و همچنین همدلی دوستانه در شرایط دشوار می‌پردازد، به کارگردانی مهران علوی تولید و با صدای مرتضی گلی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نقاط برجسته‌ی این کلیپ می‌توان به نقش‌آفرینی چهره‌های سرشناس و نام‌آشنای عرصه‌ی هنر و ورزش اشاره کرد که به صورت داوطلبانه و بدون چشم‌داشت مالی در راستای همدلی با کودکان سرطانی به ایفای نقش در این کلیپ پرداخته‌اند. در این زمینه می‌توان به نقش آفرینی چهره‌هایی چون سروش جمشیدی، مهدی رحمتی، محمد شیری، اصغر همت، مهدی میامی، سیما مطلبی، مهری آل‌آقا و همچنین تنی چند از بازگران نوجوان اشاره کرد.

گفتنی است مرتضی گلی علاوه خوانندگی، آهنگسازی این اثر را نیز بر عهده داشته است. شادن علیزاده ترانه‌سرایی و سعید زمانی نیز تنظیم، میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده داشته‌اند. همچنین گروه فرهنگی هنری دلصدا نیز مجری طرح این نماهنگ است.

نماهنگ «دلخوشی» که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، از شبکه‌های مختلف سیما نیز به نمایش در می‌آید و علاقمندان می‌توانند در ادامه این نماهنگ را از نظر بگذرانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «آقای مهربان» در خلیل آباد زرین دشت اجرا شد

دریافت 43 MB کد خبر 6062415

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اولین عکس از همسر پژمان جمشیدی؛ نگار فرهمند کیست؟
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • نماهنگ ماه‌من علی با نوای سید مجید بنی‌فاطمه
  • (تصویر) فریبا نادری، نرگس محمدی و مامک جمشیدی در کانادا
  • (ویدیو) تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ کودکان افغانستانی + فیلم
  • تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • نماهنگ «آقای مهربان» در خلیل آباد زرین دشت اجرا شد