Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت : با هدف دسترسی راحت تر و حفاظت بهتر تجهیزات و عدم سوء استفاده احتمالی، کنتورهای 2 پوندی مشترکین صنعتی در داخل کابین نصب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: یکی از اصلی ترین علل اجرای طرح قرارگیری کنتور در داخل کابینی که به شارع عام ارتباط داشته باشد و یا درب آن به سمت شارع عام باز شود این بود که مرغداری ها که بخش اصلی مشترکین عمده را تشکیل می دهند به علت قرنطینه بودن محوطه مرغداری در بعضی مواقع اجازه قرائت کنتور را به مأموران شرکت نداده و به مأمور شرکت به شرط استحمام اجازه بازدید داده می شد که این موضوع مشکلات عدیده ای را برای قرائت کنتور و تولید صورتحساب ایجاد می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهیری ادامه داد: با اجرای این طرح دیگر نیازی به ورود به ملک مشترک برای قرائت کنتور نبوده و مامور شرکت گاز می تواند در هر زمان نسبت به کنترل دستگاه اندازه گیری از خارج ملک اقدام نماید ضمن آنکه مشترک به دستگاه قرائت کنتور دسترسی ندارد.

ظهیری در این باره افزود: در سالیان گذشته مواردی از دستکاری کنتور مشترکین صنعتی به شرکت گاز گزارش گردیده و متاسفانه بعلت قابل تشخیص نبودن مشکل برخی از کنتورها در محل، می بایست جهت تشخیص دستکاری, کنتور به شرکت دارای صلاحیت تست کنتور تحویل می گردید که این مسئله موجب افزایش مشکلات می شد که با اجرای این طرح این مشکل نیز برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان یکی دیگر از فواید اجرای این طرح را فراهم نمودن شرایط استفاده از کنتورهای دارای تصحیح کننده اشاره نمود که تجهیزات الکترونیکی منصوبه بر روی کنتورها از آب باران محافظت می گردند.

در این طرح کنتور و رگولاتور در داخل یک باکس فلزی که دارای پایه های بتنی بوده قرار می گیرند و ونت رگولاتور توسطیک لولهاز داخل باکس به بیرون هدایت می شود، بنابراین امکان بالا بردن فشار رگولاتورها و به هم زدن تنظیم آنان وجود ندارد.

تاکنون کنتور 40 مشترک به این شیوه نصب شده و در نظر است کنتور تمامی مشترکین که حدود 540 واحد می باشند، طی یک بازه زمانی 6 ماهه در سال 96 جابجا و در داخل باکس قرار گیرد.

طرح قرارگیری کنتورها در داخل کابین از تاریخ 10 اسفند سال 95 در شرکت گاز استان گیلان آغاز شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل

به نظر می‌رسد آبی‌ها قصد دارند پس از جذب میخایلو مودریک، خرید دیگری از شاختار دونتسک داشته باشند. 

چلسی در حال افزایش علاقه خود به گئورگی سوداکوف، هافبک با استعداد شاختار دونتسک است.

طرفداری | به گزارش دیلی میل، این ملی پوش اوکراینی که 65 میلیون پوند ارزش گذاری شده، در این فصل هشت گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است که یکی از آن‌ها در جریان پیروزی 3-0 شاختار مقابل اودسا در روز یکشنبه بود. آرسنال، منچستر سیتی و لیورپول در طول این فصل عملکرد او را زیر نظر داشته اند، در حالی که از ایتالیا نیز نسبت به وی ابراز علاقه شده است.

به نظر می رسد چلسی در هفته های اخیر با نمایندگان سوداکوف صحبت کرده تا از جزئیات مالی انتقال مطلع شود. سرگئی پالکین، مدیرعامل شاختار، اخیراً به عنوان مهمان در استمفوردبریج حضور داشت تا شاهد پیروزی 6-0 چلسی مقابل اورتون باشد.

پالکین پس از بازی به رسانه ها گفت:

او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، فرصت خوبی برای انتقال به یک باشگاه بزرگ دارد. ما با برخی از باشگاه های بزرگ تماس‌هایی داشته‌ایم و برخی دیگر به طور مستقیم با ما مذاکره نمی‌کنند، اما در حال ارزیابی شرایط برای نقل و انتقالات تابستانی هستند. او قطعا امسال تابستان به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتقل خواهد شد. وقتی به تماشای دیدار چلسی مقابل اورتون رفته بودم، افراد زیادی از من در مورد سوداکوف سوال پرسیدند.

سوداکوف با میخایلو مودریک، وینگر چلسی، دوست صمیمی است و به شوخی گفته که هم تیمی سابقش، در لندن دلتنگ او شده است. مودریک پس از انتقال 62 میلیون پوندی تابستان گذشته از شاختار، برای وفق دادن خود با زندگی در لندن با مشکل مواجه بوده است. او همچنان با سوداکوف در ارتباط است و اغلب به او توصیه می‌کند که به انگلیس بیاید.

بیشتر بخوانید: 

ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین