Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:09:22 GMT

آغاز رقابت مدعیان قهرمانی فوتسال جام رمضان قم از امشب

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۱۵۰۱۰

آغاز رقابت مدعیان قهرمانی فوتسال جام رمضان قم از امشب

قم - رقابت مدعیان قهرمانی فوتسال جام رمضان قم از امشب با برگزاری ۴ مسابقه از مرحله دوم این رقابت‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از مسابقات فوتسال جام رمضان قم از امشب در سالن شهید حیدریان قم گشایش می‌یابد و مدعیان کسب عنوان قهرمانی از امشب برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت خود را با حریفان از سر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تعطیلی چند شبه مسابقات به دلیل مصادف شدن با ایام شب‌های قدر، این رقابت‌ها دومین مرحله خود را از امشب آغاز می‌شود و ۸ تیم حاضر در این مرحله در ۲ گروه ۴ تیمی مسابقات خود را آغاز می‌کنند.

در مرحله اول این مسابقات ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی قرار گرفته بودند که پس از برگزاری مسابقات این مرحله در سالن شهید حیدریان، ۸ تیم به مرحله دوم رسیدند و اکنون از بین این ۸ تیم، ۴ تیم جواز حضور در نیمه نهایی را کسب می‌کنند.

در آغاز مرحله دوم این مسابقات امشب از ساعت ۲۲ در سالن شهید حیدریان قم تیم فوتسال صدرا سیستم به دیدار تیم مصالح ساختمانی آسیا می‌رود و سپس از ساعت ۲۳ تیم‌های فوتسال شهدای مدافع حرم و شهدای نیروگاه دیگر بازی گروه یک مرحله دوم را برگزار می‌کنند.

از ساعت ۲۴ از گروه دوم مسابقات مرحله دوم تیم فوتسال بازار بزرگ شمسه برابر تیم دلسوختگان اهل بیت صف آرایی می‌کند و سپس از ساعت یک بامداد روز دوشنبه تیم‌های فوتسال امیران اسپورت و سرای کلبه با هم روبرو خواهند شد.

این رقابت‌ها طی ۲ شب آینده به پایان مرحله دوم خود می‌رسد و از هر گروه ۲ تیم به نیمه نهایی می‌روند تا در این مرحله پس از انجام مسابقات به روش ضربدری، تکلیف ۲ تیم فینالیست مشخص شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

دیگر خبرها

  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • عیدیان راهی فینال شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری