Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:22:42 GMT

تصویب برنامه های درسی جدید در دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۱۵۹۸۰

تصویب برنامه های درسی جدید در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمدعلی اخوان بهابادی گفت: بررسی نهایی 13 برنامه درسی جدید پیشنهادی دستگاه های اجرایی و 2 برنامه درسی بازنگری شده در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی این دانشگاه مورد تأیید گروه های تخصصی و کمیسیون معین این شورا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این جلسه برنامه های درسی 15 دوره مشتمل بر کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری«صنایع شیمیایی- تولید کلرآلکالی» پیشنهادی شرکت کلران سمنان(با محدودیت اجرا برای یک بار)، کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری«تولید الیاف مصنوعی» پیشنهادی انجمن صنفی نساجان استان اصفهان و با همکاری مرکز آموزش جامعه اسلامی کارگران اصفهان، کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری«منابع طبیعی- امور اراضی» پیشنهادی سازمان امور اراضی کشور و مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی جهاد کشاورزی(با محدودیت اجرا برای یک بار) تصویب شد.
نایب رئیس شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه علمی‌کاربردی اضافه کرد:همچنین در این جلسه کارشناسی ناپیوسته حرفه ای «مدیریت کسب و کار اینترنتی» پیشنهادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، کارشناسی ناپیوسته حرفه ای «مدیریت تأمین و فروش محصولات غذایی» پیشنهادی شرکت سهامی عام صنعتی مینو زنجان، کارشناسی ناپیوسته حرفه ای «بازیگری» پیشنهادی مرکز آموزش علمی- کاربردی فرهنگ و هنر واحد 38 تهران و مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر، کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای «مدیریت دفتری» پیشنهادی مرکز آموزش علمی- کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران و مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر، کاردانی ناپیوسته فنی «سیستم های ارتباط و ناوبری هوایی بالگرد»، کاردانی ناپیوسته فنی «نگهداری و تعمیر بالگرد»، کاردانی ناپیوسته فنی «ایمنی پرواز و زمینی بالگرد» پیشنهادی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان نیز تصویب شد.
وی ادامه داد: در این جلسه دوره کاردانی ناپیوسته حرفه ای «پیشگیری انتظامی»، کارشناسی ناپیوسته حرفه ای «مدیریت آماد و کنترل اموال در نیروی انتظامی»، کارشناسی ناپیوسته حرفه ای «مدیریت ترابری در نیروی انتظامی» پیشنهادی معاونت آموزش و پژوهش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با قابلیت اجرا پس از هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین برنامه درسی بازنگری شده دوره های کارشناسی ناپیوسته حرفه ای «پدافند غیر عامل» پیشنهادی معاونت آموزش و پژوهش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و کاردانی ناپیوسته حرفه ای «امور دفتری» پیشنهادی مرکز آموزش علمی- کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران و مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر به تصویب نهایی رسید.
بر اساس این گزارش با تصویب این دوره‌ها تعداد کل برنامه‌های درسی علمی-کاربردی به 811 برنامه افزایش یافته است.
علمی ** 1836 **
دریافت کننده : یوسف درویشی* انتشار: زهره محتشمی پور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش برگزار و نادعلی قائدامینی تکریم و بیژن شمس معارفه شد.
 آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش در سال ۱۳۷۳ تأسیس گردید. این دانشگاه یکی از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان است و هم‌اکنون این دانشکده زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این دانشکده پس از دانشکده فنی شهید مهاجر، دومین دانشکده فنی و حرفه‌ای اصفهان است.
هم‌اکنون در این دانشکده حدود ۱۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته در حال تحصیل در دوره‌های روزانه و شبانه هستند. در این دانشگاه رشته‌های مهندسی شیمی، برق، صنایع چوب، صنایع شیمیایی، کامپیوتر، آسانسور و... ارائه می‌شود.
شمس پیش از این مسئولیت‌هایی همچون عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان، ریاست دانشگاه پیام‌نور واحد فلاورجان، معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌نور کشور را بر عهده داشته و به فعالیت‌های علمی و فرهنگی پرداخته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود