Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@20:04:28 GMT

امحاء 51 تن انواع میوه قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۱۶۲۲۷

بیش از 51 تن انواع میوه قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 763 میلیون ریال در استان امحائ شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما

مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از امحاء و معدوم سازی بیش از 51 تن انواع میوه قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 763 میلیون ریال در استان خبر داد.

منصور طالبی گفت : این میوه های قاچاق شامل انبه، پرتقال، هلو، انگور، سیب درختی، لیموترش، گلابی و آوو کادو بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول