Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: در جلسه اخير هيات نظارت بر اجراي برجام، مصوبه مجلس سناي آمريکا به دقت مورد بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم در خصوص انجام اقدامات و فعاليت‌هاي متقابل اتخاذ شد.

به گزارش ايسنا، علي شمخاني با بيان اين‌که انجام اين‌گونه اقدامات از سوي آمريکا را فارغ از نسبت حقوقي آن با برجام، رفتاري خصمانه و غير قانوني عليه جمهوري اسلامي ايران است افزود: تداوم مسير غير سازنده دولت قبلي ايالات متحده آمريکا عليه ايران نشان مي‌دهد که حکام اين کشور بدون توجه به هنجارهاي پذيرفته شده بين‌المللي به دنبال بهانه‌جويي براي افزايش تنش و بي‌ثباتي در منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمخاني افزود: افراط گرايان آمريکا و داعش دو روي يک سکه هستند که با هدف مشترک و ابزارهاي متفاوت به دنبال تاثيرگذاري منفي بر محيط داخلي کشور و امنيتي کردن شرايط جمهوري اسلامي ايران هستند.
دبير شوراي عالي امنيت ملي اظهارات ستيزه‌جويانه وزير امور خارجه آمريکا را مصداق بارز توحش مدرن عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز در منطقه و در عرصه بين‌الملل افراد و کشورهايي صحبت از ثبات و امنيت مي‌کنند که خود ريشه و ثمره ناامني، شرارت و توسعه تروريسم هستند.
شمخاني با اشاره به اقداماتي که از سوي مجلس شوراي اسلامي به منظور مقابله با مصوبه اخير کنگره آمريکا دنبال خواهد شد، اظهار کرد: يکي از تاثيرگذارترين اقدامات براي بسيج مجموعه ظرفيت‌هاي کشور در مسير برخورد با اقدامات ستيزه‌جويانه آمريکا، اتخاذ سازوکارهاي قانوني تکليف‌آور است که در اين راستا مجلس شوراي اسلامي اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي عنوان کرد: تجربه شکست خورده تحميل جنگ، تحريم‌هاي همه جانبه و اقدامات تروريستي گسترده عليه ايران نشان دادکه انسجام غيرقابل خدشه کشورمان که بر پايه حمايت و مشروعيت مردمي استوار است با اقداماتي از اين دست در معرض آسييب قرار نخواهد گرفت.
وي هدف دشمن از تحريم‌ها را تاثيرگذاري منفي بر اقتصاد کشور و آسيب‌پذير کردن جامعه در برابر فشارهاي اقتصادي عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتي و تحکيم ساخت دروني قدرت نظام، فارغ از وجود يا فقدان تحريم، راهبرد محوري کشور براي مديريت تغييرات اقتصادي، سياسي و امنيتي است.
شمخاني با تاکيد بر ضرورت تقويت انسجام ملي در فضاي پس از انتخابات گفت: با عبور از انتخابات، اکنون بايد رقابت‌ها به فراموشي سپرده شود و مجموعه سليقه‌هاي سياسي و رسانه‌هاي وابسته به آنها با اتخاذ مشي سازنده و همکاري و انسجام بيش از پيش، دولت منتخب را براي تحقق راهبردهاي تعيين شده از سوي مقام معظم رهبري در ابعاد سياسي، اقتصادي و فرهنگي ياري کنند.
به گزارش ايسنا،‌ 25 خرداد، سناي آمريکا طرح تحريم‌هاي جديد عليه ايران و روسيه و تدوين و منسجم کردن تحريم‌هاي کنوني ضد اين دو کشور را با 98 رأي موافق تصويب کرد. برني سندرز و رند پال به اين طرح رأي مخالف دادند.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد