Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@23:27:37 GMT

هیچ مذاکره‌ای برای ادغام نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۱۶۷۲۰

هیچ مذاکره‌ای برای ادغام نداریم

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد با تأکید براینکه تاکنون هیچ مذاکره ای بین این بانک و موسسات کوثر و ثامن برای ادغام انجام نداشته است، گفت: درصورتی که ادغام تصمیم حکومتی باشد از آن تبعیت می‌کنیم.
به گزارش جهان نيوز، حاجی مرزدارانی معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در نشست خبری درباره خبرهای منتشر شده در شبکه مجازی و محافل خبری مبنی بر ادغام بانک مهر اقتصاد با موسسات ثامن و کوثر به ایراد توضیحاتی دراین باره پرداخت و گفت: هرگونه برنامه ریزی برای ادغام با این موسسات را تکذیب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از پیگیری قضایی وامنیتی این بانک برای برخورد با منتشرکنندگان شایعه مذکور خبر داد و گفت: هیچ مذاکره ای یا نشست مشترکی با مدیران موسسات ثامن و کوثر برای ادغام با بانک مهر اقتصاد انجام نشده است.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد آلوده کردن فضای ذهنی مشتریان و سپرده گذاران بانکی و ایجاد چنین فضایی را به هیچ وجه درست ندانست و باعث تشدید مشکلات دانست و گفت: مدیران بانکها باید با هوشمندی مانع از ایجاد فضای ملتهب برای سپرده گذاران خواهد شد.
مرزدارانی با اشاره به اینکه سهامداران بانک مهر اقتصادبسیج مستضعفین هستند، گفت: به عنوان بانک عامل تمام تلاش خود را برای اقتصاد مقاومتی به کار گرفته ایم.
وی افزود: درصورتی که ادغام بانک مهر اقتصاد با هر بانک یا موسسه دیگری انجام شود، از آن تبعیت خواهیم کرد.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد درباره سوال تسنیم که چرا تاکنون مجوز مهر اقتصاد دریافت نشده است، گفت: آخرین مجوز مهر اقتصاد بانک مرکزی «بانک در شرف تأسیس است» که البته بانک مرکزی قبل و بعد از صدور مجوز شرایطی را برای بانکها درنظر می‌گیرد که بانکها ملزم به اجرای آن هستند؛ یکی از شرایطی که برای دریافت مجوز نهایی بانک مهراقتصاد لازم است افزایش سرمایه و واگذاری سهام بود که شرط اول انجام شد ولی شرط دوم به خاطر شرایط دو سه سال اخیر بازار سرمایه با تأخیر در حال انجام است البته مذاکراتی را با سرمایه گذاران خاص برای واگذاری سهام بانک انجام داده ایم.
مرزدارانی درباره خروج سپرده از بانک بعد از شایعات دو سه روز اخیر گفت: به طور حتم همزمان با انتشار این اخبار حجم مراجعه مردم به شعب افزایش می یابد ولی بانک هیچ مشکلی برای بازپرداخت سپرده های مردم ندارد و با مدیریت نقدینگی و منابع کار را انجام می‌دهد.
وی از سپرده‌گذاران خواست فکر شده عمل کنند و به شایعات منتشره در فضای مجازی و برخی محافل خبری توجه نکنند.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در عین حال این را هم گفت: هیچ محدودیتی در بانک مهر اقتصاد برای بازپس دادن سپرده های مردم اعمال نشده است.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی ملک حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم. وی افزود: این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام انجام شده است و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را رفع کنیم. دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسرا‌های کهگیلویه و بویراحمد است، اضافه کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد. ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق گفت: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم، اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم. وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی برگزار می شود، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن