Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایران در برنامه نبض ورزش پیروزی تیم ملی را منحصر به فرد خواند و گفت: پیشرفت ها و پیروزی های امروز تیم ملی فوتبال نتیجه تلاش ها و زحمات سال های گذشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در برنامه نبض ورزش با اشاره به صعود ارزشمند ایران به جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما باید همیشه خود را برای حوادث آینده آماده کنیم و در کنار آن از اتفاقات گذشت هم درس بگیریم، صعود ایران به جام جهانی 2018 دستاورد منحصر به فردی برای فوتبال ایران به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نخستین دستاور این صعود ارزشمند، انعکاس جهانی آن بود و در درجه دوم خوشحالی مردم ایران، که بسیار ارزشمند است.

او افزود: مهمترین وظیفه ما خوشحال کردن مردم است زیرا این خوشحالی اثر مستقیم در موفقیت آتی تیم ملی ایران دارد،

او گفت: من از بازیکنانم تشکر می کنم، آنها فوق العاده اند زیرا سراسر تعهد، وظیفه و فداکاری بودند، آنها با یک احساس وابستگی و غروری وصف ناپذیر برای تیم ملی شان به میدان می روند که این غرور ملی در دنیا مثل و مانندی ندارد.

کی روش در ادامه از کادر تیم ملی تشکر کرد و گفت: کار کردن با من کار چندان آسانی نیست، در یکی دو روز گذشته کادر فنی من بیش از 14 ساعت عاشقانه کار کرده اند.

او تشکر ویژه اش را نثار هوادارن تیم ملی کرد و یادآور شد: بدون هواداران، صعود ایران به جام جهانی 2018 غیرممکن بود زیرا حمایت آنها انرژی زیادی به ما دارد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مسئولین فوتبال ایران شایسته تشویق و تقدیر هستند زیرا با وجود محدودیت های مالی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی به کار بردند.

او تاکید کرد: باشگاه ها و کادر باشگاهی و لیگ فوتبال ایران، همه جزئی از این موفقیت هستند اگرچه گاها در تیترنخست خبرها دیده نمی شوند اما حضور تاثیرگذاری در موفقیت تیم ملی داشتند، شخصا معتقدم ما به همه نظرات نیازداریم و از همین نظرات مختلف می توانیم مسیر درست را بپیماییم.

کی روش با انتقاد از برخی از حواشی گذشته افزود: گاها شاهد عدم احترام در بین مربیان بودیم که امیدواریم فوتبال ایران این درس را آموخته باشد که پشت کسانی که بهترین ها را برای تیم ملی می خواهد بایستد، گذشته ها گذشته و هم اکنون بهتر است کسانی که به موفقیت تیم ملی فکر نمی کنند از فدراسیون حذف و کنار گذاشته شوند، زیرا این افراد جلوی کار ما را می گیرند، اینان همان کسانی هستند که آمدند تا سرمربی تیم ملی را اخراج کنند و در کنار آن مشکلاتی را برای تیم ملی ایجاد کردند.

کی روش با اشاره به اینکه بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه توقعات از تیم ملی بالا رفته تاکید کرد: ما در لحظه تاریخی به سر می بریم، در حال حاضر باید به توقعات هواداران پاسخ داده شود، شور و علاقه زیادی بین هواداران به چشم می خورد، توقع اصلی بازیکنان این است که می خواهند تیم ملی شان همیشه موفق باشد و لبخند را به لبانشان بیاورد.

او با بیان اینکه فدراسیون ایران یکی از بهترین فدراسیون های جهان است که با وجود منابع محدودی نتایج خوبی کسب می کند گفت: بازیکنان و تیم ملی هرآنچه در توانشان بود برای کشور انجام دادند، هوادان فوتبال توقعات بالایی از تیم ملی در جام جهانی دارند، صعود ما به جام جهانی کار آسانی نبود که استمرار این موفقیت نیازمند حمایت های مالی بیشتر است.

او ادامه داد: ساختمان pec میراث بزرگی برای آینده فوتبال ایران است، در حقیقت مغز متفکر فوتبال ایران خواهد بود، pec پرورش دهنده همه بازیکنان آینده تیم ملی فوتبال به حساب می آید.

او درباره جلسات متعددش با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما قدم به قدم با آقای تاج صحبت کرده ایم، همانند برنامه اصلی که برای جام جهانی نوشتم برای pec هم نوشتم و به آقای تاج تحویل دادم.

کی روش یادآور شد: بزرگترین اشتباه فدراسیون تجمیع چند فدراسیون در داخل یک فدراسیون بود، براین اساس از اینجا به بعد ما 80 میلیون ایرانی برای یک تیم ملی و یک ضربان قلب واحد در راه توسعه فوتبال هستیم، برای نیل به این هدف نیازمند امکاناتی برای ارتقای بازیکنان هستیم که امیدوارم قبل از پایان مربیگری ام این هدف را با چشمانم ببینم، این یک سرمایه گذاری کوچک برای فوتبال بزرگ ایران به حساب می آید.

او با اشاره به اینکه با هیچ فرد و گروهی مشکلی ندارد افزود: بعضی از افراد خط احترام را رد می کنند و موجب آزار بازیکنانم می شوند که با این مقوله نمی توانم کنار بیایم، من به دنبال اختلاف نیستم ولی در مقابل اختلافی که منافع تیم ملی را به هم بزند می ایستم و سکوت نمی کنم، من نمی خواهم کسی به خاطر من دچار مشکل شود، من بعد از 6 سال کار در ایران به جایی رسیدم که دیگر امکان ادامه همکاری با افراد مشکل ساز را ندارم لذا با این افراد قطع همکاری کردم.

او با اشاره به اینکه در سال نخست حضورش در ایران برنامه هایش را با سازمان لیگ و سرمربی ها تیم های فوتبال به اشتراک گذاشته اما هیچ کس به این برنامه ها بهایی نداده تاکید کرد: در حال حاضر من با فدراسیون جلساتی گذاشته ام و با تغیراتی که اعمال کرده ام، برنامه ای را با سازمان لیگ و فدراسیون داده ام، من در تعامل با سرمربی پرسپولیس یاد گرفتم که در راه دفاع از تیم ملی تنها هستم و هیچ کسی از من حمایت نمی کند.

او با ارائه شرطی برای صعود تیم ملی به مرحله بالاتر افزود: اجرای برنامه من تماما به فدراسیون بستگی دارد، اگر می خواهیم به دوره دوم جام جهانی صعود کنیم باید متفاوت باشیم و از امروز تیم را آماده کنیم که برای این امر نیازمند برنامه ریزی هستیم.

او صاحب اصلی تیم ملی را مردم و هوادارن فوتبال دانست و گفت: تیم ملی خانه ای بدون درب و پنجره است، بازیکنان صاحب تیم ملی نیستند، آنها تنها می توانند این لباس را به تن کنند.

او با ارائه درخواستی از مسئولان افزود: من از مسئولین ورزشی و دولتی می خواهم سخاوت بیشتری به خرج دهند زیرا بازیکنان و مردم استحقاق جام جهانی را دارند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شان هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تاکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.»

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این ماموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!