Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@21:06:04 GMT

کاهش سه درصدی نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۰۷۰۳

کاهش سه درصدی نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد

محسن نیکروز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اقدامات مناسبی صورت گرفت که با اقدامات صورت گرفته توانسته‌ایم نرخ تلفات را از 16،4 درصد به 13،7 درصد برسانیم.
وی مهمترین اقدامات صورت‌گرفته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد را جمع آوری برق‌های ‌غیرمجاز، احداث شبکه‌های جدید، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی، نصب ترانسفورماتورهای جدید و واگذاری انشعابات در کمترین زمان ممکن به مشترکین برق در این استان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* 63 میلیارد ریال هزینه کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد
مجری کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اجرای پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان در سال گذشته باوجود مشکلات اقتصادی، 63 میلیارد ریال هزینه شد.
نیکروز، اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای طرح کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را 60 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 11 هزار و 160 انشعاب برق غیرمجاز در مناطق مختلف این استان جمع آوری شد.
وی گفت: در سال گذشته 184 دستگاه ترانسفورماتور در مناطق بحرانی در کهگیلویه و بویراحمد نصب و از سویی 106 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز احداث شد.
مجری کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از احداث 54 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در مناطق مختلف این استان طی سال گذشته هم خبر داد.

* آزمایش بیش از 35 هزار کنتور برق در کهگیلویه و بویراحمد
نیکروز افزود: برای کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته، هشت هزار و 791 کنتور معیوب تک فاز، سه فاز و دیماند در این استان تعویض و بیش از 35 هزار کنتور دیگر نیز آزمایش شد.
وی تأکید کرد: با برنامه‌های کارشناسی شده، تلاش می‌شود نرخ تلفات انرژی در سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد به 12.7 درصد برسد.
شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بیش از 230 هزار مشترک در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی خبر داد و گفت: مهمانان کشوری این مراسم مشخص شده است. - اخبار استانها -

سردار مصطفی مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه 128 شهید بهمئی امروز (چهارشنبه) ساعت 20 در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) و حاج «ابوذر روحی» (خواننده سرود سلام فرمانده) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور؛ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور/ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور