Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش در سوریه با تعجب و بهت رسانه های خارجی همراه بود. به گزارش نامه نیوز، رسانه های خارجی به طور گسترده ای از شب گذشته تاکنون به بازتاب و تحلیل حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه با شلیک 6 موشک زمین به زمین مشغول هستند.

سی ان ان در این باره نوشت: ایران روز یکشنبه اعلام کرد که چندین موشک به شرق سوریه شلیک کرده است و نیروهای گروه تروریستی داعش را در پاسخ به حمله این گروه تروریستی در تهران شلیک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سی ان ان نوشت: این نخستین حمله موشکی زمین به زمین از ایران به سوریه است از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه است و نشان دهنده افزایش قابل توجه نش ایران در این جنگ است.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در وب سایت خود اعلام کرد که چندین موشک زمین به زمین میان برد از پایگاهی در استان کرمانشاه در غرب ایران به اهدافی در استان دیرالزور در سوریه شلیک شده است.

گاردین نیز در این باره نوشت: ایران با حملات موشکی به شهری که در سوریه در اختیار داعش است تروریست ها را هدف قرار داد.

در این گزارش آمده است: سپاه پاسداران ایران به اهدافی در استان دیرالزور حمله موشکی کرد. این حمله در پاسخ به حملات اخیر داعش به ساختمان پارلمان ایران و مرقد امام خمینی بود. در این حمله تروریستی 8 نفر به شهادت رسیدند.

آسوشیتدپرس نیز در واکنش به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه نوشت: سپاه پاسداران ایران روز یکشنبه اعلام کرد که موشک هایی را به شرق سوریه شلیک و مواضع گروه تروریستی داعش را در پاسخ به حملات اخیر این گروه تروریستی به پارلمان و مرقد امام شلیک کرده است.

سپاه هشدار داده است که هر حمله ای به ایران با پاسخ مشابهی مواجه خواهد شد.

سايت ٣٦٠ اسراييل نیز در واکنش به این حملات نوشت: ايران در اقدامى بسيار نادر، از خاك خود داعش را هدف قرار داد.

روزنامه الاهرام مصر نیز نوشت: ایران برای نخستین بار در مرزهای خود اهداف داعش را در سوریه با موشک هدف قرار داد.

روزنامه لوفيگارو فرانسه نیز به این حملات واکنش نشان داد و نوشت: ايران براي نخستين بار از خاک خود و با موشک مواضع داعش را در خاک سوريه هدف قرار داد.

روزنامه آمریکایی نيويورک پست نیز نوشت: ايران به تلافي حملات تهران مواضع داعش را در سوريه هدف قرار داد
روزنامه صیهونیستی جروزالم پست اسرائیل هم روایت کرد که: ایران گروه‌های شبه‌نظامی در شرق سوریه را موشک‌باران کرد.
المیادین هم گزارش داده است:حمله موشکی ایران به تروریست ها در سوریه پیامی منطقه ای از تهران به تل آویو ،ریاض و واشنگتن است
وال استریت ژورنال هم آورده است: سپاه پاسداران ایران در یک حمله بی سابقه و مستقیم مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داد. سپاه هشدار داده که به هرکس که به ایران حمله کند به همین روش پاسخ خواهد داد.
ناداو پولاک کارشناس سابق اندیشکده واشنگتن بعد از حمله موشکی سپاه گفت: دولت ترامپ حالا با یکی از بزرگترین آزمون هایش بعد از ورود به کاخ سفید روبرو است
كانال ٧ اسراييل هم گزارش داد: در بيانيه ايران (در مورد حمله موشكى) تهديدى تلويحى عليه دشمنان اين كشور از جمله عربستان، اسراييل و آمريكا وجود دارد

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم