Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، سرمربی تیم‌های ملی آلمان و استرالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی رودروی 2 تیم در گروه دوم جام کنفدراسیون‌ها از یک رقابت خاص سخن گفتند.

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان درباره رقابت پیش‌رو اظهار داشت: جام کنفدراسیون‌ها برای منمانند یک هدیه است و حکم آماده‌سازی برای جام‌جهانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جام به ما اجازه می‌دهد به اهداف سال آینده و سال‌های بعد از آن برسیم.از طرفی باعث می‌شود بازیکنان خوب و جوان را شناسایی کنیم و به بهتر شدن سطح بازیکنانم می‌انجامد.به این دلایل جام کنفدراسیون‌ها برای ما واقعا مهم است.

او در ادامه افزود: من و تیم برای شروع رقابت‌ها هیجان و آمادگی زیادی داریم.در تمرینات اخیر متوجه شدم تیم به لحاظ فیزیکی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.البته کمی نگران هستم چون بیش‌تر بازیکنان اولین تجربه یک تورنمنت را پیش‌رو دارند.از کار با این تیم احساس خوبی دارم و از سطح درک و تطابق بازیکنان با تاکتیک‌هایم شگفت‌زده شده‌ام.ما در این بازی‌ها تاکتیک متفاوتی خواهیم داشت و شاید حتی در طول یکبازی هم تغییر تاکتیک بدهیم.ستاره‌های ما بابت از دست دادن جایگاه خودشان ترسی ندارند اما انگیزه جوانان برای بازی در ترکیب اصلی هم بسیار زیاد است.قهرمان جهان به مرور زمان پوست می‌اندازد.

آنجه پوستج‌اوغلو، سرمربی استرالیا درباره بازی تیمش با آلمان گفت: می‌خواهیم به روند خوب خودمان ادامه دهیم و در این جام عملکرد خوبی رقم بزنیم.برای این بازی بهترین ترکیب ممکن را انتخاب می‌کنم.در جام‌جهانی 2014 با وجود انجام 3 بازی خوب، هیچ امتیازی به دست نیاوردیم. این بار قصد داریم علاوه بر انجام بازی‌های خوب، پیروز شویم.پیروزی بدون انجام بازی زیبا برایم راضی‌کننده نیست. نگران آینده‌ام نیستم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش مقابل والنسیا در رقابت‌های لالیگا از مهاجم لهستانی‌اش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شدند والنسیا را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارند و رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از جیرونا پس بگیرند، گفت: عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، اما اشتباهات فردی برای‌مان گران تمام شد. روی توپ‌های دوم خوب نبودیم. در نهایت به این دلیل بازی را بردیم چون از ضربات شروع مجدد نهایت استفاده را بردیم. واضح است که برای فصل آینده همه ما باید پیشرفت کنیم.

وی درباره شایعات مطرح شده حول آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی‌اش اظهار داشت: در مورد آینده حرفه‌ای هیچ یک از بازیکنانم صحبت نخواهم کرد. از نحوه کار و تمرین کردن لواندوفسکی خیلی راضی هستم. او در تیم ما یک الگوست و به همین خاطر است که در بازی امروز موفق شد هت‌تریک کند.

سرمربی بارسلونا درباره زننده گل اول تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: فرمین به سختی توپ را از دست می‌دهد. به شخصه او را دوست دارم و به همین خاطر این فصل فرصت‌هایی به او برای بازی می‌دهم. فرمین بازیکن حال و آینده بارسلونا است.

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ژاوی در تمجید از دروازه‌بان آلمانی‌اش گفت: تِراِشتگن در رختکن ما فرد بسیار مورد احترام و دوست‌داشتنی است. همه آنها یک خانواده هستند و جو خوبی در تیم حاکم است و همه می‌خواهند به هم کمک کنند. مارک آندره می‌داند که همه کنار او هستند.

وی درباره تکلی که پدری زد و مانع باز شدن دروازه‌ بارسا شد، عنوان کرد: عملکرد دفاعی پدری که در آن صحنه مانع باز شدن دروازه‌مان شد، ثابت می‌کند که او به لحاظ بدنی در وضعیت خوبی است. او تلاش مضاعفی داشت، در کارهای دفاعی به تیم کمک کرد و تیم را نجات داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور