Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رئيس حزب کارگر انگليس به خاطر واکنش شوراي چلسي و کنسينگتون در خصوص فاجعه آتش سوزي برج گرنفل لندن، به شدت از آنها انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، جرمي کوربين به خاطر واکنش شوراي چلسي و کنسينگتون در خصوص فاجعه آتش سوزي برج گرنفل لندن، به شدت از آنها انتقاد کرد و گفت، علي رغم اينکه ثروتمندترين شوراي محلي هستند، «امکانات کافي» براي مهار آتش نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آتش سوزي در برج گرنفل لندن باعث کشته شدن حداقل 58 نفر شده است. حکومت محلي، دولت و به خصوص ترزا مِي نخست وزير انگليس هدف انتقادها درباره اين آتش سوزي بوده اند.
جرمي کوربين رئيس حزب کارگر انگليس در مصاحبه اي به مجري برنامه «يکشنبه» تلويزيون آي تي وي گفت، مقامات محلي و خدمات اضطراري بسيار ضعيف عمل کرده اند و اين اصلا «باور کردني» نيست.
کوربين افزود: «از همه بدتر واکنش شوراي محلي کينگستون و چلسي بوده است، زيرا علي رغم اينکه ثروتمندترين شوراي محلي در کشور هستند، به نظر مي رسد امکانات کافي براي مقابله با اين بحران در اين حجم را در اختيار نداشته اند».
کوربين از سياست مصادره آپارتمان هاي خالي به عنوان يک سرمايه گذاري براي افرادي که خانه شان را در آتش سوزي برج گرنفل از دست داده اند حمايت کرد. او گفت «افراد ثروتمند خانه يا آپارتمان مي خرند و آنها را براي سرمايه گذاري خالي نگه مي دارند. از اين خانه ها بايد به وقت نياز استفاده کرد. اين خانه ها را اشغال کنيد، بخريد و يا مصادره کنيد. کارهاي بسياري است که مي توان انجام داد».
رئيس حزب کارگر انگليس گفت: «به عنوان يک جامعه واحد همه ما بايد دست به دست هم دهيم تا مردم مصيبت زده را حمايت کنيم. بي خانمان ها بيشتر شده اند و مشکل مسکن بدتر شده است».
کوربين تاکيد کرد: «حرف هاي من بسيار ساده است. به هنگام ضرورت بايد تمام سرمايه خود را بر روي ميز بگذاريم تا راه حل بحران را پيدا کنيم».

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل لباس محلی زنان ایل شاهسون هم که تجسمی از اصالت و فرهنگ غنی منطقه آذربایجان است هنوز با گذشت سالها ماهیت و شکل خود را به همت غیور زنان عشایر شاهسون حفظ کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت