Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

ناصر بهروز، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو،با اشاره به افتتاح مرکز مطالعات راهبردی شهید مهدی زین الدین گفت: مرکز مطالعات راهبردی شهید مهدی زین الدین با هدف مطالعه بنیادین و ارائه راهبردی های عملی در حوزه مشکلات اقتصادی،فرهنگی و علمی استان کرمان و پیگیری و مطالبه از مسئولین جهت حل این مشکلات با توجه به بیانات مقام معظم رهبری تشکیل گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دامه اظهار داشت: امروز جنبش های دانشجویی نقش اساسی در روند فعالیت های کشور خصوصاً در دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی دارند، و می توانند با مطالعه دقیق و مشاهدات میدانی به کمک مسئولین آمده و به حل مشکلات و معضلات کشور کمک کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه امروز کشور و به خصوص استان کرمان با مشکلات متعددی روبه ور شده است که مهمترین آنها مسئله ی اقتصادی و معیشتی مردم است، بیان داشت: مرکز مطالعات راهبردی شهید مهدی زین الدین قصد دارد که با استفاده از اساتید مجرب دانشگاه های برتر استان مطالعات تخصصی بر روی مشکلات استان در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، علمی، کشاورزی و غیرهانجام دهد و پس از آن با ارائهراهکارهایی در کوتاه مدت و بلند مدت به حل این مشکلات کمک کند. همچنین از مسئولین برای پیگیری و فعال کردن ظرفیت های لازم جهت حل این مشکلات مطالباتی را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری

محسن صیادی اظهار داشت: این باشگاه خصوصی تخصصی به همت یکی از مربیان با سابقه استان و تیم ملی به منظور توسعه رشته ورزشی بوکس تاسیس شد.

وی افزود: برای راه‌اندازی و تاسیس این باشگاه تخصصی بیش از پنج میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

صیادی اضافه کرد: نبود اسپانسر و مشکلات مالی از مهمترین مشکلات ورزش بوکس استان بود.

به گفته وی هم‌اکنون یک سالن بوکس حرفه‌ای نیز در جونقان راه‌اندازی شده که این سالن ورزشی به عنوان یک ظرفیت برای برگزاری مسابقات ملی و اردو‌های تیم ملی است.

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری میزبان اردوی تیم ملی بوکس

صیادی بیان داشت: هم‌اکنون چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های مهم بوکس کشور است و دارای ورزشکاران صاحب نام در سطح ملی و بین‌المللی می‌باشد.

وی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری دو هزار نفر در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند که از این تعداد هزار نفر سازماندهی شدند که ۵۰۰ نفر به صورت حرفه‌ای و در سطح قهرمانی فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان