Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-02@22:51:31 GMT

انتشار کتاب‌های غزل، شعر سپید و هایکو

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۲۶۵۶

به گزارش بولتن نیوز، مجموعه غزل «فرجام» سروده محمدسعید میرزایی در ۱۱۱ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۰هزار تومان از سوی نشر چشمه عرضه شده‌ است.بخشی از یک غزل که در پشت جلد کتاب آمده است:با قلب نیم‌سوخته پانسمان‌شدهچشمم دو ابر خونیِ بی‌آسمان‌شدهقلبی شبیه یک اتوبوس تصادفیخون از تمام پنجرهایش روان‌شدهاین‌بار می‌رسم که بگویم عاشقمعشقی در انتهای زمان جاودان‌شدهعشقی که مانده گوشه دفترچه جهانقلب هزار حادثه ناگهان‌شدهاز مرزهای کهنه دنیا گذشته استعشقی که رودخانه‌ای از ارغوان‌شدهعشقی که انفجار اناری به صخره استفواره‌ای بلندتر از آسمان شده

مجموعه شعر «سایبان سرخ» از علی‌عبداللهی نیز در ۷۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷هزار تومان در همین نشر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعر پشت جلد کتاب:
گنجشک، گنجشک است-به قول تو-و قطار، قطارولی اگر گنجشکیروی ریل‌ها خوابش برد،آیا قطار همان قطار استو گنجشک، همان گنجشک؟
دیگر کتاب تازه منتشرشده در نشر چشمه، مجموعه‌ غزل «شلتاق» از غلامرضا طریقی است که در ۸۹ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹هزار تومان ارائه شده است.بیت‌هایی که در پشت جلد کتاب آمده است:چشمه مست است ولی‌ فرصت خوش‌نوشی نیستای‌تن تازه جهان جای هم‌آغوشی نیستدست از عربده بردار که در گوش فلکنعره‌ای نیست که شرمنده خاموشی نیست

مجموعه «طنین مسی» از رهام سعیدی‌نیا هم در ۹۱ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹هزار تومان در این نشر به چاپ رسیده است.نوشته پشت جلد کتاب:حباب‌ها بیرون می‌آمدند از دهانتمن دایره‌ها را فوت می‌کردم به جایی دور...و فکرهایم در جایی دایره می‌زدندکه حرف‌های تو به آن کوچ کرده‌ بود.

همچنین «هایکوهای عاشقانه» با ویرایش اَلِن کامینگز و ترجمه رضی هیرمندی در ۹۷ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۰هزار تومان در نشر یادشده منتشر شده است.نوشته پشت جلد کتاب:
«ببین چگونه عشق می‌ورزند!اگر دیگربار زاده شومخوشا که پروانه‌ای باشم در کشتزاری»ایساهایکو یکی از کوتاه‌ترین قالب‌های شعری است که در سطح، همچون برکه‌ای آرام است و در اعماق چونان دریایی پُرجوش و خروش.هایکوهای عاشقانه دستچینی از هایکوهای ژاپنی است که عشق را مانند موجودی زنده در سه مرحله جوانی و شادابی، میان‌سالی و جاافتادگی و پیرسالی و پژمردگی‌ به نمایش‌ می‌گذارد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول

هونگچی H۵ محصول وارداتی گروه بهمن است که نخستین نمونه‌های آن اواخر سال ۱۴۰۲ وارد بازار ایران شدند. مالکان خودرو‌های وارداتی جدید به‌طور معمول خودرو‌های تحویل‌شده را برای فروش آگهی می‌کنند، ازاین‌رو قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد مشخص شده است. این خودرو با قیمتی بیش از ۶.۵ میلیارد تومان در بازار آزاد، به یکی از گران‌ترین خودرو‌های چینی ایران تبدیل شده است.

به گزارش دیجیاتو، البته باید یادآور شویم که قیمت هونگچی H۵ از سوی گروه بهمن معادل دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان اعلام شده است. بااین‌حال برای خرید هونگچی H۵ از بازار آزاد، باید حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وجه نقد بپردازید. البته در برخی آگهی‌ها، قیمت این خودرو تا هشت میلیارد تومان نیز ذکر شده است!

جدول قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد، اردیبهشت ۱۴۰۳:

بدون شک تصور لوکس بودن هونگچی اچ ۵، نقش مهمی در افزایش بهای این سدان دارد و فروشندگان سعی دارند جایگاه هونگچی H۵ را در بازار ایران ارتقا دهند تا اتومبیل خود را گران‌تر بفروشند. سطح امکانات به‌کاررفته در هونگچی H۵ نیز قابل‌قبول است و مواد باکیفیتی را در نقاط مختلف کابین خودرو خواهید یافت. با‌این‌حال نباید فراموش کرد که همچنان هونگچی H۵ یک محصول چینی است و نباید با محصولات اروپایی مقایسه شود.

بهای فول‌ترین نسخه هونگچی H۵ در بازار امارات متحده عربی ۱۱۰ هزار درهم (یک میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومان) است. همین نسخه خودرو در بازار عربستان سعودی نیز ۱۰۲ هزار ریال سعودی (یک میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان) قیمت دارد؛ بنابراین خرید هونگچی H۵ با قیمت ۶، ۷ یا ۸ میلیارد تومان به هیچ عنوان توجیه‌پذیر نیست.

دیگر خبرها

  • بدرود آقای پل استر
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری