Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در دیرالزور واقع در شرق سوریه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشته است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رویترز با اختصاص خبر ویژه به این رویداد نوشت: «سپاه پاسداران ایران به تلافی حملات تروریستی تهران، اقدام به شلیک موشک‌های زمین به زمین از غرب کشور به شرق سوریه کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز نوشت که ایران با این شلیک این موشک‌ها به مقر تروریست‌ها به حمله تروریستی به پارلمان این کشور توسط عناصر تروریست پاسخ داد.

تارنمای روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین استفاده عملیاتی از موشک‌های خود به دیرالزور حمله کرد.

همچنین تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم‌ پست نیز همچون دیگر روزنامه صهیونیستی بدون اشاره به تروریست بودن گروه‌هایی که مقر آن‌ها مورد اصابت قرار گرفته است، نوشت :«ایران گروه‌های شبه‌نظامی در شرق سوریه را موشک‌باران کرد».

المانیتور نیز در صفحه تارنمای اینترنتی خود با پرداختن به خبر حمله موشکی سپاه به دیرالزور نوشت: «ایران با موشک‌های میان‌برد خود حمله داعش را تلافی کرد».

شینهوا نیز نوشت که ایران با استفاده از موشک‌های میان برد از پایگاه‌های موشکی در غرب کشور مقر تروریست‌ها در دیرالزور واقع در شرق سوریه را مورد اصابت قرار داد.

پایگاه خبری کنگره آمریکا (هیل) با عنوان «ایران حملات ضد داعشی خود را آغاز کرد»، ضمن اعلام خبر حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه‌ تروریستی داعش در دیرالزور از این حمله به عنوان آغاز حملات سپاه پاسداران یاد کرد و افزود که این حملات ادامه پیدا خواهد کرد.

نیویورک پست نیز اعلام کرد که ایران در واکنش به حملات تروریستی در تهران، مواضع گروه تروریستی داعش را هدف حملات موشکی قرار داد.

روزنامه دیلی صباح چاپ ترکیه اعلام کرد که ایران مراکز شبه‌نظامیان در سوریه هدف موشک‌های میان‌برد خود قرار داد.

روزنامه فرانسوی فیگارو با بازتاب خبر حمله موشکی ایران به مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور نوشت: «ایران برای نخستین بار از خاک خود و با موشک، مواضع داعش را در خاک سوریه هدف قرار داد».

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز در این خصوص نوشت: ایران برای تنبیه تروریست‌ها در سوریه مقر آن‌ها را با موشک مورد اصابت قرار داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در ارتباط با موشک‌باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: ایران برای تامین امنیت خود هیچ خط قرمزی نمی شناسد.

روسیا الیوم نیز نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با موشک‌های میان‌برد مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور واقع در شرق  سوریه را هدف قرار داد.

اسپوتنیک گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور را با موشک‌های میان برد زمین به زمین خود مورد اصابت قرار داد.

بی‌بی‌سی نیز نوشت: ایران با موشک‌های میان برد ذوالفقار که بردی معادل ۷۰۰ کیلومتر دارد، مواضع گروه‌ تروریستی داعش را در دیر الزور مورد اصابت قرار داد.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، ارتش سوریه در بیانیه‌ای از حمله هوایی دشمن صهیونیستی به محیط شهر دمشق خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این بیانیه آمده است: در ساعت ۲۲:۰۵ روز پنجشنبه به وقت محلی دمشق (ساعت ۲۲:۳۵ به وقت تهران)، جنگنده‌های دشمن صهیونیستی با شلیک چند موشک از آسمان جولان اشغالی، یک پایگاه نظامی در محیط شهر دمشق را مورد حمله قرارداد‌ند.

بنابه اعلام ارتش سوریه، در پی این حمله، ۸ سرباز سوری زخمی و خسارت مادی در این پایگاه برجا ماند.

منابع محلی نیز گفتند، موشک‌های دشمن یک ساختمان سه طبقه وابسته به تشکیلات امنیتی سوریه در منطقه نجها را مورد حمله قرار دادند.

منطقه نجها به فاصله ۱۰ کیلومتری دمشق پایتخت در جنوب منطقه سیده زینب (س) واقع شده است.

شاهدان عینی می‌گویند، در اثر این حمله دشمن خسارت‌های زیادی به ساختمان یادشده وارد شده است.

برپایه این گزارش، همزمان با این حمله دشمن، پدافند ارتش سوریه برای مقابله با موشک‌های دشمن فعال شده است.

این حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فاصله یک ماه از حمله به مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق صورت می‌گیرد.

این اولین بار است که صهیونیست‌ها در حمله به خاک سوریه، یک مرکز امنیتی را مورد حمله قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم