Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - تیم کشتی قم با ۱۲ فرنگی کار در مسابقات بین المللی جام یادگار امام شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام روز ۹ تیر در قم برگزار می‌شود و ترکیب تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم برای حضور در رقابت‌های کشتی بین المللی جام یادگار امام (ره) از سوی هیئت کشتی استان قم مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های کشتی بین المللی جام یادگار امام (ره) در رده‌های سنی پایه در حالی به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد که یازده تیم خارجی، چهار تیم منتخب ملی و یک تیم به نمایندگی از استان قم در این رقابت‌ها با یکدیگر سرشاخ خواهند شد.

با توجه به برگزاری تمرینات آماده‌سازی تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان قم برای حضوری پرقدرت در جام یادگار امام(ره) نفرات حاضر در ترکیب نهایی تیم قم از سوی هیئت کشتی استان اعلام شد.

رضا صفا، امیر عبدی و محمد جانقلی فرنگی کاران نوجوانی هستند که به ترتیب در اوزان ۴۲، ۴۶ و ۵۰ کیلوگرم در ترکیب تیم قم حضور دارند و در وزن ۵۴ کیلوگرم حمید سعادتی برای قم بروی تشک خواهد رفت.

محمد امین جبالی فر و محمدصادق عبدالهی دو فرنگی کار نوجوانی هستند که در وزن ۵۸ کیلوگرم به صلاحدید مربیان تیم قم به دیدار رقبای خود خواهند رفت و محمد مهدی مشهدی نماینده کشتی فرنگی قم در وزن ۶۳ کیلوگرم خواهد بود.

در وزن ۶۹ کیلو مصطفی هاشمی سخا و میلاد فردوسی و محمد صادق عبداللهی دو فرنگی کار قمی هستند که در وزن ۷۶ کیلوگرم و در اوزان ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم امیر رضایی و حمیدرضا جعفریانی در ترکیب تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم حضور دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

علیرضا عبدولی قهرمان سال ۲۰۲۳ جوانان جهان به فینال وزن ۷۷ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی که از روز گذشته (پنجشنبه) در اهواز آغاز شده، امروز در مرحله نیمه‌نهایی دنبال شد و فینالیست‌ها به این شرح مشخص شدند:

60 کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور  
67 کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _حجت رضایی
77 کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی
87 کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت
130 کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند