Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:00:33 GMT

فعال شدن پتانسیل‌های بالقوه کشاورزی در بافق

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۳۵۵۹

فرماندار بافق با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف،‌ گفت: با تأمین زیرساخت‌های لازم پتانسیل‌های بالقوه کشاورزی در بافق فعال می‌شود.

به گزارش ایسنا، «محمدزاده رحمانی» در نشست شورای توسعه و هماهنگی امور اجرایی شهرستان بافق که با حضور «سیدجمال سجادی پور» مدیرکل جهاد کشاورزی استان یزد برگزار شد، ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف را بسیار غنی و ارزشمند دانست و اظهار کرد: متاسفانه تاکنون سایه معادن بر روی سایر پتانسیل‌های بافق سنگینی کرده و اجازه رشد به سایر بخش‌ها را نداده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با جذب سرمایه‌گذار در صنایع تبدیلی و جانبی بخش کشاورزی و با تامین زیرساخت‌های لازم پتانسیل‌های بالقوه کشاورزی بافق فعال می‌شود.

«سیدجمال سجادی‌پور» مدیرکل جهاد کشاورزی استان در ادامه شهرستان بافق را در ترویج و ایجاد مشاغل خرد روستایی پیشگام دانست و عنوان کرد: بافق در سالی که به‌نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گرفته در اجرای فعالیت‌های خرد اقتصادی پیشگام شهرستان‌های استان بوده است .

وی با اشاره به این که بافق در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه‌های مختلف نخیلات، تولید پسته و پرورش آبزیان از پتانسیل قابل قبولی برخوردار است، گفت: هماهنگی بسیار خوبی در جهت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان صورت گرفته است .

سجادی‌پور در پایان با اشاره به وجود کارگاه‌های مزاحم شهری در شهرستان بافق تصریح کرد: با همکاری فرمانداری مجموعه نود هکتاری در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است