Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-29@16:07:51 GMT

صدور حکم قاچاقچی روغن خودور در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۳۵۷۰

صدور حکم قاچاقچی روغن خودور در خوزستان

مازندمجلس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: قاچاقچی روغن موتور خودرو خارجی به مبلغ بیش از نهصد میلیون ریال محکوم شد.

به گزارش ایلنا، رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: با کشف محموله انواع روغن موتور در خانه‌ای در یکی از مناطق شهرستان هندیجان توسط نیروی انتظامی، رئیس شعبه اول ماهشهر پس از رسیدگی به پرونده حکم به ضبط کالا و پرداخت ۹۸۶ میلیون ۵۸۱ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود که حکم پرونده اجرایی شده است.

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از محکومیت ۱.۳ میلیارد ریالی قاچاقچی گوشی تلفن همراه در شهرستان میانه خبر داد.

سیداحد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: ماموران نیروی انتظامی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو تعداد ۲۸۶ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند که پس از رسیدگی شعبه ویژه تعزیرات حکومتی تخلف را محرز اعلام کرد و عامل قاچاق به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو